"-Azért csókoltalak meg mert... mert szeretlek..."
-Neem Jack ezt nem csinálhatod komolyan nem hiszem el hogy ennyire felelőtlen vagy télleg ennyire nem akarod hogy a legjobb barátod boldog legyen? -kérdeztem dühösen.
-Hogy mi? -megérkezett Finn is.
-Hagyjuk -mondta Jack enyhén réműlt arc kifejezéssel.
-Jack meséld csak el mi történt. -mondta finn idegesen.
-M-megcsókoltam. -nyögte ki JackFinn miután ezt meghallotta azonnal neki ment Jacknek. Próbáltam őket leállítani végűl Jack behúzott egy akkorát Finnek hogy ő el ájult.
-Ez most miért kellett mond meg hogy miért kellett ezt csinálnod még te vered szét mikor megcsókoltál? -mondtam már a zokogás szélén állva.
-Én nem akartam ezt ő jött nekem csak megvédtem magam. -mondta.
-Jack takarodj ki inenn most. -mondtam egyszerre sírva és ordítva.
-Nem küldhetsz el ez kurvára nem a te házad. -szólt vissza már nyomatékosabb hangnemben.
-Szerinted ha felébred Finn szeretné hogy itt legyél? Menj el kérlek. -mondtam.Jack elment az ajtót pedig úgy csapta ve maga mögött hogy az egész ház bele rengett.
Én beborogattam finn arcát kitisztitottam a sebeketbő pedig pár percen belül felébredt.
-Mi történt -kérdezte rekedtes hangon.
-Semmire nem emlékszel? -kérdeztem vissza.
-Öhm nem. -mondta furcsálva a helyzetet.
-Hát Jack elmondta neked hogy megcsokolt engem tegnao este és te neki mentél.
-Megcsókolt?
YOU ARE READING
She's my girlfriend💕 (hungarian)
RomanceHa szerered Finn Wolfhardot és a szerelmes történeteket akkor ez a sztori neked való! Ez pedig Finn és Lisa története