Szeretlek...

562 42 0
                                    

Finn szemszöge:

Amikor eljöttem Lisitől egyből az jutott eszembe hogy Jack miért tette ezt nyilván tudom hogy Lisi nagyon szép lány és sok fiúnak tetszik de hogy a "legjobb" barátom ezt csinálja velem erre tényleg nem számitottam.

Jack nemsokára haza ért és amikor találkoztunk a konyhában egyből kérdőre vontam:

-Jack miért voltál Lisinél -kérdeztem
-Csak megakartam nézni hogy hogy van. -válaszolta kicsit megilletődve.
-És tegnap miutan azt a csajt oda küldted higy csokoljon meg azután volt pofád azt mondani Lisinek hogy én mekkora egy szemét vagyok?! -kérdeztem már indulatosabban.
-Öhm...
-Tudod Haver hogy nekem még senkivel sem volt komolyabb kapcdolatom. És képes lennél ezt is elcseszni nekem mert egy kanis barom vagy? -kérdeztem de válaszát már nem vártam meg felmentem a szombámba és becsaptam magam után az ajtót.

Ezután egésznap csak gondolkodtam mert amit Lisa iránt érzek az komoly mert én nem sok emberrel kavartam eddig és ő egy csodálatos lány nem szeretnémnelveszíteni

Gondoltam rá írok.

/finnwolfharofficial/: hogy vagy?

/lisa_kendrick/: jobban. Tudod gondolkodtam és egyáltalán nem szeretnélek elveszíteni...

A válaszán felbátorodva egyből átmentem hozzá.

Lisa szemszöge:

Az ablakon kopogást hallottam habozás nélkül kinyitottam mert gondoltam hogy ki az legalább is reméltem...

Igen ő volt akit mindennél jobban szerettem volna már ajkaimon érezni.
Igaz hajnali 2ora volt de nem érdekelt.

-Szia -köszönt kicsit félénken.
-Szia -üdvözöltem.
-Szóval hiszel nekem? -kérdezte.
-Finn... én nagyon sokszor át gondoltam és arra jutottam hogy akár igaz amit mondtál akár nem nem akarom hogy ennyivel vége legyen... É-én nagyon szeretlek -mondtam kicsit elcsuklott hangal.
-Én is nagyon szeretlek Lisa. -mondta.

She's my girlfriend💕 (hungarian)Where stories live. Discover now