Finn szemszöge:
Már nagyon vártam hogy hat ora legyen bisz tudni akartam hogy hol van Lisi. És szerettem volna édes ajkait az én ajkaimon tudni.
Mikor ránéztem a telefonomra, 18:00át mutatott.
Gyorsan felpattantam az ágyamról és át is indultam hozzá.
Lisa szemszöge:
Csak bámultam ki az ablakon. Gondolkodtam. Úgy utáltam Jacket. De ha a csókra gondoltam az megörjített. Nem olyan volt mint Finn csókja teljesen más. Finn lágyan és szenvedélyesen csókol. Jack pedig akaratosan. Nem tudtam eldönteni hogy élveztem-e vagy sem.
Mikor ránéztem a telefonomra 18:00át mutatott.
Felpattantam az ágyról az ablakhoz séttam és Finn már ott várta hogy beengedjem.
-Szia -mondta egy tökéletes mosollyal kísérve.
-Szia -mondtam közömbösen majd odajött és megcsókolt. Gondolom észrevette a csókunkból is hogy nem vagyok túl jol.
-Mitörtént? -kérdezte mikor én elkezdtem szédűlni.
-Jol vagy Lisi? Ettél ma valamit? -kérdezte.
-Ma még nem válaszoltam. -Majd lement a konyhába és pár perc múlva egy szendviccsel tért vissza.
-Ezt edd meg. -mondta majd szót fogadóan meg is ettem az általa készített szendvicset.
-Nagyon szeretlek. -mondtam majd lágyan megcsókoltam.
-Én is -mondta majd egy könycsepp gördűlt le az arcomon.
-Mi a baj? -kérdezte.
-Remélem nem haragszól rám mert hidd el csak te kellesz nekem. -mondtam és itt már patakokban folytak a könnyeim.
-Sohasem tudnék rád haragudni mert nagyon nagyon szeretlek...
YOU ARE READING
She's my girlfriend💕 (hungarian)
RomanceHa szerered Finn Wolfhardot és a szerelmes történeteket akkor ez a sztori neked való! Ez pedig Finn és Lisa története