Békülés...

584 33 0
                                    

Uristen ez olyan jo érzés volt amit még nem éreztem megakartam csókolni de ehhez nagyon bátortalan voltam... már vagy két perce ott álltunk és én csak a tökéletes puha ajkait bámultam de egy kis időn belül ő hála istennek megtetette amit én nem mertem... nagyon jö érzés volt ezért egyre hevesebben kezdtem el csókolni és már csak arra eszméltem hogy ott ülünk az ágyon méghozzá én Finn ölében de sajnos levegő hiányában el kellett válnunk.

-Öhm jut eszembe elkísérsz a Stranger Things-es találkozóra? ami holnap lesz vagyis ma. 2kor. -kérdezte mosolyra húzva a száját.
-Perszee? -mondtam bizonytalanul. Mivel hirtelen elkezdtek cikázni a fejemben a gondolatok.

Mi a jó istent fogok felhuzni? Egy elegáns ruhám sincs. Mikor megyek el bevásárolni és mégis kivel? Mikor tudok majd aludni valamennyit?

-Lisi -Finn szakitott meg gondolkodásom közepette. -Én azt hiszem megyek hogy ki tudd magad pihenni. -mondta bizonytalanul.
-Rendben... -csak ennyit tudtam mondani majd lágy csókot leheltem az ajkaira.

Mikor kiment eldöltem az ágyon és 7re beállitottam egy ébresztőt mivel holnap egy ruha vadászatra kell válallkoznom.

Reggel mikor csörgött az ébresztő hasított a fejem de ennek ellenére fel kellett kelnem.

Gyorsan felöltöztem megreggeliztem majd elindultam az egyik közeli plázá ahol már Millievel is jártam.

Végig jártam jopár boltot Newyorker, Tally, Bershka. Nem találtam egyszerűen semmilyen ehhez az alkalomhoz illő ruhát.

Mikor pedig már majdnem feladtam találtam egy rózsaszín comb középig érő ruhát ami nagyon tetszett. Enyhe kivágás volt az elején a háta pedig csilkés volt szerintem jol is állt. Majd cipő után kutattam amit viszonylag elég gyorsan találtam.

Mikor haza értem és ránéztem az órára dél volt. Sietnem sem kellett de azért én kapkodtam magam. Gyorsan lezuhanyoztam, a sminkem szemlilla spirálból, szemhélytusbol, és highlighterből állt.

Felvettem a duhát a hajamat pedig begöndörítettem.

Majd írtam Finnek hogy elkészültem.

Pár perc múlva kopogtattak is az ajtón.

Remélem tetszett ez a rész is 💕

She's my girlfriend💕 (hungarian)Where stories live. Discover now