Chapter 17

765 27 2
                                    

Изминаха цели три дни от намирането и на четирите огърлици на елементите и битката с привиденията. Цялото това пътуване и изпитанията, на които бяха подложени ги изтощиха доста. Решиха да си дадат пет дни почивка. Найл покани Сибел да излязат. Разхождаха се по крайбрежната алея. Океанския бриз развяваше косите ѝ и я правеше да изглежда като дива самодива.

- Красива си.-промълви гърлено. Това момиче го караше да се възбуди от най-малкото – нейния облик.

- Така ли мислиш?-бе го чула и го накара да се вцепени, не предполагаше, че каза мислите си на глас.

- Да.-застана пред нея и постави ръката си на кръста ѝ.-Харесвам ароматът ти на ванилия, който усещам всеки път когато съм около теб.-прокара пръстите си между косата ѝ и ги доближи до ръката си.-Обичам нежната ти кожа и всяка една твоя частица.-плъзна два пръста по шията ѝ. Тя измърка доволно, дали заради комплиментите или заради ласките..а може би и заради двете.

- Ти също ми харесваш.-проговори в екстаза си.

- Тогава едва ли би възразила да направя това.

Обви лицето ѝ с китките си и се наведе бавно. Наклони главата си и сля устните си с нейните. Тя задълбочи невинната целувка като го дръпна още по-близо до себе си и обви ръцете си около врата му. Той постави ръцете си около талията ѝ и я прилепи до тялото си. Докато се усети ерекцията му бе здраво изпънала панталоните и отказваше да се махне. Под въздействието на желанието се отърка в нея. Това я шокира. Не знаеше много за мъжката възбуда, но неговият член бе така твърд и набъбнал. Защо не внимаваше в часовете по биология? А да, защото бе като генетична аномалия и не понасяше абсолютно нищичко от този предмет. Отдръпнаха се, за да си поемат въздух.

- Т-ти... ч-членът ти... -започна да заеква.

- Съжалявам, не биваше. Аз... не може да се контролира. Когато мъжът изпитва силно привличане към една жена то просто излиза извън контрол.-сведе засрамено глава.

- Съжаляваш, защото ме желаеш?-тя погали бузата му, а той я погледна виновно.

- Н-не, тоест... Не исках да ти причиня неудобство. Забрави за моите желания и чувства, аз съм като всеки мъж и проклетата ми биология няма абсолютно никакво значение.-все едно се ядосваше на себе си.

Seekers of SecretsWhere stories live. Discover now