Chapter 31

404 29 2
                                    

Когато се отделиха от прегръдката, жителите на Лос Анджелис се бяха събрали там, в подножието на хълма на Маунт Лий. Очакваха да разберат реакцията им. Можеше да ги обидят, да ги нагрубяват или да ги отбягват, а може би и всичко това в едно. Бяха готови да понесат реакцията им. Може би почти. Един по един започнаха да ръкопляскат. След секунди звукът от хорови аплодисменти огласяше пространството. На лицата им имаше искрени усмивки. И четиримата бяха меко казано изненадани. Очакваха всичко друго, но не и това. Малко по малко устните им се извиха в усмивки.

Найл си направи сърф, с който да се плъзне по билото, а Киа нямаше нищо против да отскача от дърво на дърво. Ли и Сибел полетяха, но крилете им бяха коренно различни – на единия пера на птица, а на другия огнени пера изпъстрени в три различни багри. Най-вътрешната бе червена, втората оранжева и крайната жълта. Хората гледаха смаяни. Чуваха се удължени о-та от публиката им. Щом стъпиха долу те се отдръпнаха, за да им направят място, от където да се виждат ясно. След това няколко души се приближиха.

- Можем ли да узнаем имената на героите си?-попита единия. Те се спогледаха и не видяха нищо лошо в това да им кажат. Те очевидно бяха напълно отворени за магията.

- Аз съм Лиам, повелител на огъня.

- Аз съм Киара, повелителка на земята.

- Сибел, аз владея въздуха.

- А аз съм Найл и моят елемент е водата.

- Вие ни спасихте, можем ли да направим нещо за вас?-проговори друг.

- Не искаме нищо в замяна, само продължете да поддържате вярата в магията в сърцата си.

- За нас ще бъде чест.-човекът подаде ръката си към Лиам.

Той я пое и в мигът на контакта им ярката светлина заблестя. Всички ахнаха. Ударна вълна мина през цялото земно кълбо. А след нея вече нищо нямаше да е както преди. Когато всичко се възвърна както трябва се усещаше нова енергия във въздуха. Примесена от най-различни видове. Онова момиченце се появи и отиде при Ли.

- Знаех си, че ще успеете! Сега магията се върна на земята и всеки потомък отключи дарбите си. Вече ще има много повече магьосници от преди!-смееше се весело.

- Аз те спасих, ти знаеше кой съм.

- Да.-усмихна се и показа трапчинките си.

Seekers of SecretsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora