Chapter 33

519 33 1
                                    

Лиам и Киара съобщиха на родителите си хубавата новина и те бяха много щастливи да научат, че ще си имат внуче. Решиха да съобщят само още на Найл и Сибел, защото с тях бяха като семейство и нямаше да крият подобно нещо едни от други. Но на другиго нямаше да кажат, по-добре беше да се запази в тайна до когато бе възможно.

Още от научаването, Ли започна да глези Киа по всевъзможни начини. Готвеше ѝ всичко, което пожелае, купуваше каквото ѝ се прияде.. не искаше да ѝ липсва нищичко. Гледаше я като кралица. А тя само се суетеше, че покрай него ще напълнее. Той не ѝ обръщаше внимание на протестите, а по цял ден бе с престилката в кухнята и правеше нещо. Не ѝ разрешаваше да направи сама повече от няколко метра. Може би наистина прекаляваше малко. Когато се звънна на вратата излетя от кухнята и я възпря да не ходи никъде. Тя само изсумтя с досада и се върна да лежи. Ако продължаваше в същия дух, една година нямаше да мръдне от вкъщи. При тази мисъл кръвта се стече от лицето ѝ. Да не прави абсолютно нищичко една година? Не, това нямаше как да го издържи. Май трябваше да заведе мъжът си на доктор, за да му обяснят някои неща понеже той си знаеше неговото.

- Лиам, какво правиш?!-Найл го изгледа все едно беше извънземно.

- Готвя, на теб на какво ти прилича?

- Готвиш?!-попита още по учудено.

- Да, толкова ли странно ти се струва?

- Да.-отвърна спокойно.

- Добре момчета, ще може да си говорите колкото си поискате, но аз искам да видя приятелката си.-намеси се Си и влезе като избута тъмнокосия.

Той щеше да каже нещо, но се възпря. Наистина се вманиачаваше. Да, жена му беше бременна, но това не означаваше, че ще я държи като затворник в собственият ѝ дом. Тя беше здрава, силна и имаше нужда от свобода и движение. Беше един от най-силните войни и шанса да се случи нещо с нея или бебето по време на бременността беше минимален. Но винаги имаше едно на ум.

- Хей Киа, как си? Ходи ли на лекар?-веднага започна зеленоокото момиче.

- Да, ходих.

- Добре, и как мина? Всичко наред ли е?

- Ами да, може да се каже.-ако под наред разбираше и бебе.

- Като гледам ти си лежиш, а Лиам ти готви.

- Не ми напомняй, от ранни зори е в кухнята и се опитва да ме угои!-другото момиче я гледаше изумено, а да, тя не знаеше. Как можа да забрави тази мъничка подробност?

Seekers of SecretsWhere stories live. Discover now