Сибел се прибра видимо изнервена у дома. Живееше в голяма и просторна къща напълно в стандартите на Лос Анджелис. Качи се в стаята си и легна. Нещо се случваше с нея, но не разбираше какво. То бе извън всякакви норми и физични закони. Дори не можеше да аспектира в исторически план. За такова нещо никъде никога не се е говорело. Нима тя бе някаква аномалия или пък още по-лошо – изрод? Не, тази дума не ѝ харесваше и то никак. Не можеше да се оприличи с нея. Просто не може.
Следобеда мина в мисли и подготвяне за утрешния ден. Вечерта хапна малко и си легна рано. Сънят я улови неусетно.
"Озова се в някаква гора. Носеше странна бяла роба. Косата ѝ бе на вълни и носеше тънък златен венец около главата си. Беше напълно изчистен. На кръста имаше нещо като колан, който да придържа роклята и бе златен с орнаменти. Бяха извити странно и това в средата много напомняше на торнадо. Огледа се наоколо. Нямаше никого, беше тихо и пусто. Изведнъж счупване на съчка я накара да изостри сетивата си като на хищник. Реагира бързо и се скри зад едно голямо дърво. Погледът ѝ шареше наоколо. От далеч забеляза приближаваща се фигура на жена. Бе в сходно на нейното облекло, но зелено. На колана имаше изобразени листа и клони на дърво. Вгледа се по-добре и не можа да повярва на очите си.
- Киара?! Какво за бога правиш тук?-показа се иззад дънера.
- Аз ли?! Ти какво правиш в моя сън?
- Твоя?! Това е моят сън!-двете наистина водеха чуден спор.
- Добре, няма значение чий е, по-важното е защо и двете сме в него! А и виж с какво сме облечени!
- Нека да помислим. Защо двете ще сме в един и същи сън? И виж ни облеклата. Аз съм в бяло, а ти зелено. Ами тези форми по коланите?
- Добър въпрос. Имам листа и клони, а ти.. какви са тези завъртулки?-присви очи, за да види по-добре.-Ветрове?
- Въздух и земя.
- Да, и?-все още не разбираше нищо.
Пред тях се материализираха две фигури. Приличаха на женски, но бяха странни, нечовешки. Едната имаше тревисто зелени очи и доста от кожата ѝ бе като обрасла в трева. А около очите имаше поникнали цветя. Имаше и коса в същия нюанс като очите. Другата имаше полу-облачно тяло, очите ѝ бяха много светло сини. А белите пухкави облачета най-ясно се открояваха там. Косата ѝ беше бяло руса. Що за създания бяха те?
أنت تقرأ
Seekers of Secrets
خيال (فانتازيا)Огън, Вода, Въздух и Земя... Вечните четири стихии. Две момчета и две момичета родени да бъдат техните повелители. Магьосниците се зараждат преди стотици хиляди години, но изчезват. Четирима младежи носят корените на първородните повелители на елеме...