Ajunsa in fata mesei , imi ridic privirea din pamat si intalnesc din nou acei ochi cicolatii care m-au vrajit inca de afara . Imi scutur discret capul pentru a alunga acest gand si pentru a nu fi observata de catre el si grupul lui de amici . Trag aer in piept , si raman la fel de serioasa ca atunci cand ne-am intalnit si-am vorbit prima data . Intr-un final reusesc sa spun :
- Si , ce ati vrea sa va aduc pentru inceput ? ii intreb iritata
- Mhm , pentru inceput , te-am vrea pe tine , iar pe parcurs ne mai gandim . raspunde unul dintre cei aflati la masa
- AJ ! se rasteste baiatul blond la el Eu hotarsc , daca nu cumva ai uitat . ii spune , privindu-l , ca dupa aceea sa ma priveasca in acel fel ... si ooh , gata , trebuie sa incetez . Trebuie sa ma concentrez asupra muncii , nu asupra unui necunoscut .
- Hai , frate ! Ce-i cu tine Justin ? Sau cumva vrei sa o ai doar pentru tine ? il intreaba baiatul de mai devreme pe care-l cheama AJ , iar pe el Justin , hmm , frumos nume .
- Asta nu te priveste ! ii raspunde Justin taios Am dori 5 pahare de Tequila . spune , privindu-ma
- Vor venii imediat . ii raspund , fara nici cea mai mica urma de zambet pe fata mea
- Nu ne grabim , dar nici sa asteptam nu ne place ! imi raspunde , razand
Imi dau ochii peste cap vizibil nervoasa , ma intorc pe calcaie si ma indrept spre bar pentru a-i da barmanului comanda pentru cei 4 . Dar , stai asa ! Ei au comandat 5 pahare de Tequila , dar defaot ei sunt 4 . Oare sa bea Justin un pahar in plus fata de ceilalti ? Posibil , oricum nu-mi pasa ! Dar cum seara asta nu putea fi mai oribila de atat trebuie sa-l mai si servesc , ca nu mi-ar fi ajuns sa stau 6 ore intr-un club , si sa ii servesc pe toti oamenii astia , mai ales ca mai este Kileneya care-mi face uneori munca un calvar , desi ii multumesc pentru salariul frumusel pe care mi-l ofera .
Ma asez pentru cateva minute pe scaunul inalt de la bar , pentru a-mi trage putin rasuflarea si pentru a-i da comanda barmanului .
- 5 pahare de Tequila , repede ! tip , pentru a ma putea auzi
- 5 de Tequila ? ma intreaba el
Doar dau din cap in semn afirmativ , deoarece nu voiam sa raman fara glas , asa cum am patit-o de cele mai multe ori . Imi asez coatele pe masa , si capul mi-l sprijin in palme . Capul incepea sa ma doara , ameteala ma lua , durerile de spate si de picioare incepeau incet , inet sa-si faca si ele aparitia . Ma saturasem de locul asta , nu mai puteam , simteam cum corpul imi poate ceda din secunda in secunda . Trebuie sa incep sa-mi caut un nou loc de munca , constienat fiind ca nu osa mai fiu la fel de bine platita ca aici . Dar cel putin , voi sti ca nu o sa mai fie atat presiune asupra mea , o sa ma pot odihni ca un om normal , o sa ma pot distra , o sa ma pot distra la fel cum fac ceilalti de varsta mea . Mi-ar placea sa merg intr-un club in care sa fiu servita , nu sa fiu eu cea care serveste . Desi , m-am saturat pana peste cap de club , cand o sa plec de aici , daca o sa plec , nu o sa mai vreau sa aud sau sa vad nici macar un club .
Barmanul ma zdruncina usor , facandu-ma astfel sa tresar , si sa imi ridic brusc capul , vazand acum negru in fata ochilor
- Adormisei ? ma intreaba
- Nu ! Ma gandeam doar ! ii raspund
- Uite cele 5 pahare de Tequila . imi spune
- Mersi ! ii raspund , si iau tava cu pahare in maini , dandu-ma cu mare grija jos de pe scaun , nevran incidente
Ii pot zari inca de aici , mai ales pe Justin , fata fiindu-i luminata de o lumina albastra . In momentul de fata radea , rasul sau era atat de colorat , incat m-a facut si pe mine sa zambesc instantaneu . Cu cat ma apropiam mai mult de masa unde se afla el , cu atat inima-mi batea mai tare , stomacul mi se strangea , corpul incepea sa-mi tremeure iar mainile incepeau sa-mi transpire .
CITEȘTI
Last Chance || F.F. Justin Bieber
FanfictionSmith Hateya , o tanara in varsta de 20 de ani duce o viata destul de complicata , ea fiind nevoita sa lucreze intr-un club din Los Angeles , doar pentru a se putea intretine . Aceasta munca ii displace intru-totul , ar vrea sa poata pleca din acest...