Capitolul XXIV

1K 62 10
                                    

Ajunsa in sfarsit acasa , m-am dus direct la baie , pentru a-mi face o baie lunga si relaxanta . Amanda nu era acasa , si nici telefonul nu-l avea cu ea . Sper ca atunci cand termin lunga baie sa o gasesc acasa , daca nu intra peste mine in baie , asa cum avea prostul obicei s-o faca . 

Mi-am aruncat hainele pe jos in drumul meu spre baie . Ma simteam mai bine ca oricand , si stiam motivul . Era el . Poate el inca nu este intregul meu Univers , dar este cel care imi da putere si ma sprijina neconditionat . 

Am pornit apa de la cada , setand-o pe apa calda . Am incercat apa cu varful degetelor , sa vad daca era buna pentru baia pentru care o voiam . Apa era perfecta . Pielea mi s-a zbarlit din cauza placerii . Urma sa am o baie relaxanta , o baie pe care nu o mai avusasem de ceva timp . 

Am intrat in cada , cufundandu-mi intreg corpul in apa calda a cadei . Mi-am pus si spuma , pentru a fi mai perfect . Mi-am inchis ochii , proptindu-mi capul de marginea cazii . Picioarele imi erau perfect intinse , mainile mi le plimbam prin apa , jucandu-ma cu spuma . 

Chipul sau minunat , apropae perfect , luminat adesea de acel zambet innebunitor , mi-a aparut in fata . Paru-i saten ce dadea spre blond , usor deranjat , dat intr-o parte , firele rebele ce-i cadeau pe frunte , acoperandu-i micile cute ce i se formau pe frunte cand se uita incruntat . Culoare ochilor sai de un caramel topit , era neobisnuit de frumos . In lumina soarelui , devnind cea mai frumoasa nuanta de caprui . Mi-l si imaginez cum ochii i se incretesc in colturi doar din cauza ca soare-l deranja sau ca era nedumerit . Iar ochii sai perfecti , acoperiti de acele gene lungi , dese , negre . 

Un zambet mi-a aparut pe fata , doar gandindu-ma la el .  Mi-as fi dorit sa ma fi dus cu el , dar voiam sa vin sa vorbesc cu Amanda , caci pana la urma urmei , ea a fost alturi de mine ani de zile , nu el . Nu ar fi frumos din partea mea sa o las balta , sa o las fara vreo explicatie . 

- Ai ajuns ! aud cum cineva tipa in baie 

Am tresarit speriata , inima bubuindu-mi in piept , iar respiratia ingreunandu-mi-se . 

- Nu prea ai toate tiglele pe acoperis . ii raspund , incruntandu-ma

- Stiu . Am fost nevoita sa ti le imprumut , dar din pacate le-ai spart si pe ale mele si o alta parte din ale tale . imi raspunde ea razand 

- Asta-i Amanda mea . spun dand cu mainile in apa din cada , stropind peste tot in jurul meu 

- Bun , vorbim dupa ce termini baia . imi spune facandu-mi cu ochiul 

Era chiar fericita , nu prea parea afectata de ceea ce se intamplase intre noi in ultima vreme . Am incercat sa ma grabesc pe cat posibil , si asa s-a dus si baia mea de relaxare . 

~*~ 

Am iesit din baie , infasurata doar intr-un prosop alb ce se termina la genunchi . Parul imi era desfacut , mici picaturi cazandu-mi din el , pe umerii mei goi . Hainele nu mai erau pe jos , cel mai probabil Amanda le pusese in cosul meu de rufe . 

M-am dus in domitorul meu , trantind usa in urma mea . Mi-am scos o pereche de chiloti gri din dantela pe care i-am si imbracat . Mi-am ales un tricou mai larg si lung , care sa-mi poata acoperi fundul . Parul am decis de data aceasta sa mi-l usuc cu uscatorul . Inainte de a mi-l usca , mi-am trecut de cateva ori cu peria prin el , pentru a-mi descurca cateva fire . 

Dupa ce am terminat si cu asta , mi-am prins parul intr-un coc dezordonat . Mi-am verificat telefonul care era deja descarcat . L-am pus la incarcat si am plecat in living pentru a clarifica micile neintelegeri ce s-au adunat intre noi  . 

Am gasit-o pe canapea , butonandu-si de zor telefonul , pe chip aparandu-i un mic zambet si cateva cute pe fruntea-i lipsita de impuritati . 

M-am asezat pe canapea langa ea , punandu-mi picioarele sub mine . Si-a blocat imediat telefonul , privindu-ma fericita . M-am uitat adanc in ochii ei si am vazut acea sclipire pe care si eu am avut-o si inca o am . Am zambit stiind ca in sfarsit si-a gasit pe cineva . In sfarsit nu o sa mai zaboveasca prin casa , gatind , facand curatenie sau citind vechile reviste de moda si gastronomie . 

Last Chance || F.F. Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum