Capitolul VIII

1.6K 54 0
                                    

Am pornit motorul , amablandu-l putin inainte de a pleca . Am auzit ca si Justin proceda la fel . Mi-am intors privirea spre el insa nu-l puteam vedea din cauza geamului fumuriu ce-mi bloca privelistea . Daca eu nu-l puteam vedea , nici el nu ma putea vedea pe mine . 

Un scartait de roti asurzitor s-a auzit si o dara de fum lasata in urma s-a putut vedea . Justin pornise . Am pornit si eu imediat , fiind in spatele sau . Portile au fost deschise de acelas om ca si aseara . Justin s-a oprit , pentru a putea vorbi cu acel portar , care dintr-o data si-a indreptat privirea spre mine , dand din cap , aproband la tot ceea ce spunea Justin . Pacat ca nu puteam auzi tot ceea ce ei vorbeau , dar sigur subiectul principal eram eu . Cand tocmai decisasem sa-mi las geamul jos pentru  putea auzi o mica parte din conversatia lor , Justin a si plecat , fiind nevoita sa-l inchid la loc si sa - l urmez . 

Gonea pe strazi c-o viteza ametitoare . Nu dadea prioritate , nu se oprea cand era obligat , nu respecta regulile . Conducea ca un nebun . Unde oprea era doar la semafoare , macar acolo , daca in alte parti nu . Dar chiar si la semafoare oprea cu greu , deci , daca nu ar fi existat semafoarele , aglomeratia si restul ar fi fost perfect pentru el , ar conducea fara nici o problema , nu ca acum nu face-o . 

Telefonul incepuse sa-mi sune in buzunarul blugilor . Mi-am dus mana spre buzunarul blugilor , scotandu-mi telefonul . Pe ecranul luminos aparea numele Amandei . Pe fata mi-a aparut un zambet imens , si am raspuns repede . 

- Amandaaa ! tip bucuroasa , prelungind "a - ul " 

- Hateyaaa ! tipa inapoi entuziasmata , la fel prelungind " a- ul " 

- Ce faci ? Cum ai ajuns in Norvegia ? Cum este vremea pe acolo ? Sunt tipi frumosi ? o bombardez cu intrebarile mele , fiind foarte curioasa 

- Usor , micuta fiara ! chichoteste usor Acum stau in camera de hotel , intinsa in pat fiind extenuata dupa zbor . Am ajuns bine , vremea acum este chiar mai frumoasa decat ma asteptam sa fie . Iar tipii ... ei bine inca nu sunt singura , inca nu am vazut foarte multi . Dar sunt ... acceptabili . spune razand scurt 

Din cauza atentiei acordate convorbirii telefonice , uitasem ca semaforul arata culoarea verde . O multime de clacsoane se auzeau , printre ele si cateva injuraturi si semne care mai de care . I-am spus Amandei sa astepte putin , pana rezolv problema . 

Am inceput sa tip si sa-i injur . Simteam cum partea me rea iese la iveala , acum fiind pe cale sa-i omor pe toti . Insa am incercat sa ma calmez , ca nu cumva sa fac vreo nefacuta . Am inceput din nou sa conduc , c-o viteza mult mare ca mai devreme , uitandu-ma dupa masina lui Justin . Masina sa era cu mult in fata mea , dar nu o sa ma grabesc , doar o sa o urmaresc pentru merge , ca eu sa-l pot urmari .

- Gata ! spun , luand telefonul in mana 

- Wow , esti la volan . Atunci inteleg de ce ai reactionat asa . rade Imi e mila de cei care s-au luat de tine  nestiind cu cine s-au pus . rade si mai zgomtos 

- Eeh , de acum vor avea grija . I-am pus la respect ! raspund c - un accent ciudat

- Te intalnesti cu Justin acum ? ma intreaba , devenind serioasa

- Defapt , cu el ma intalnisem , acum mergem sa ii cunosc eu pe ceilalti si sa imi intalnesc noul post de munca . raspund , concentrandu-ma asupra drumului , nici de cum asupra convorbirii mele cu Amanda

- Nu m-ai sunat sa-mi spui cum a mers . spue dezamagita , vocea fiindu-i trista 

Stiam ca asa o sa se intample . Nu ii place sa nu ii spun ceva important , legat de mine . Se supara daca nu afla , iar dupa este mai rau . Dar aveam de gand s-o sun astazi , dar mi-a luat-o ea inainte . 

Last Chance || F.F. Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum