↓ Justin's P.O.V. ↓
- Sa iesim de aici ! ii spun , prinzand-o de incheietura mainii , tragand-o dupa mine prin multime
Nu am lasat-o sa protesteze , caci stiam ca avea sa ma refuze , asa ca mai bine am luat-o cu forta dupa mine . Cu mana libera impingeam corpurile transpirate din calea mea , grabindu-ma sa ies cat mai repede posibil de aici . In fata usii mari , metalice se aflau doi bodyguarzi mari , cam cat inaltimea usii si lati cat usa . Le-am vazut incruntatura ce li s-a format pe fata in momentul in care eu ma grabeam sa ies de aici cu Hateya , nu aveau sa ma impiedice .
- Nu aveti voie sa luati femeile din timpul programului , daca nu ati vorbit cu Kileneya . vorbeste unul dintre ei , punandu-se piedica in fata usii
- Vezi-ti dracu de treaba ta , am ceva mult mai important de rezolvat , pricepi ? Si nu am de gand sa zabovesc aici cu tine , defapt cu voi , dandu-va explicatii . spun , mult mai nervos decat eram
- E in regula . o aud pe Hateya , vorbind din spatele meu
Cei doi s-au uitat la ea , apoi la mine si din nou la ea , decizand intr-un final , ca matahala aia sa se dea la oparte din fata usii . Am trecut pe langa ei cu un zambet victorios , prmitand ceea ce voiam . Nu-mi pasa cum obtin ceea ce imi doresc , atata timp cat obtin .
Aerul racoros de afara se imbiba perfect cu pielea mea incinsa . Mi-am trecut cu mana prin par , dandu-mi-l pe spate , ca mai apoi sa ma uit in spatele meu la Hateya , care nu privea deloc spre mine . Nu aveam de gand sa incep tocmai aici si acum discutia . Am tras-o mai aproape de mine , fiind caum in dreptul meu , o ghidam spre masina mea , si simteam cum e protesta , incetinindu-si mersul . Nu am lasat-o sa se opreasca , trebuia sa vina cu mine , sa clarificam lucrurile .
Mi-am scos cheile masinii din buzunar , apasand pe butonul de deblocare . I-am deschis usa Hateey , indemnand-o sa intre . Nu intra , mi se impotrivea , iar asta ma enerva la culme .
- Doar intra Hateya , nu te mai comporta atat de copilareste . am vorbit cat am putut de calm
- Daca ai ceva de vorbit cu mine o poti face si aici , nu e nevoie sa intram in masina . imi raspunde ea taios
- Nu cred ca vrei sa auda toata lumea . Asa ca , fa bine si intra in masina . ii spun , impingand-o in masina
Ofteaza , dandu-si ochii peste cap , intr-un final intrand in masina , fara alte comentarii . I-am inchis portiera , alergand prin fata masinii , grabindu-ma sa plecam de aici . Am trantit portiera dupa mine , facand-o pe Hateya sa se incrunte . Spre marea mea mirare nu a comentat nimic , asa cum ii statea in fire . Am bagat cheile in contact , pornind masina . Cu un scartait asurzitor de la roti am pornit , iesind pe strada principala , ce ducea spre iesirea orasului .
Conduceam ca un bezmetic , trecand pe langa si printre restul masinilor ce ma incetineau . Abea daca dadeam prioritate pietonilor . Cu siguranta daca politia ar fi fost prin preajma , permisul mi-ar fi fost luat si m-as fi ales si cu cateva puncte in minus , dar asta prea putin ma intereseaza acum . Ochii imi erau fixati la drum , iar degetele mi se incolaceau din ce in ce mai mult pe volanul din piele , degetele capatand o culoare rosiatica si albicioasa din cauza stransorii .
Am pornit radioul pentru a mai acoperi aceasta liniste ce ma framanta groaznic si ma facea sa fiu mai mult decat ingandurat . Muzica linistitoare si lenta , imi transmitea mici fiori reci in corp , scotandu-ma din gandurile mele , aducandu-ma la " viata " . Am tras cu coada ochilor la Hateya si o vedeam cum se juca pe geam , din cauza aburilor formati .
Am zambit . Nu as vrea sa o pierd . Nu cred ca as suporta sa o stiu departe de mine , langa cu totul o alta persoana decat eu . Trebuie sa recunosc ca scurta asta perioada in care nu am fost langa ea mi-a dat de gandit bine . Am realizat ca ea este cea care ma intelege cel mai bine , ea este cea care ma completeaza , tempereaza , enerveaza , ea este singura care ar putea intelege toate astea . Ea si doar ea m-ar putea iubi asa cum sunt , asa cum vreau . Stiu ca se tine tare doar de ochii mei , cand defapt ea ar vrea ca noi sa ne impacam , sa fim din nou impreuna .
CITEȘTI
Last Chance || F.F. Justin Bieber
FanfictionSmith Hateya , o tanara in varsta de 20 de ani duce o viata destul de complicata , ea fiind nevoita sa lucreze intr-un club din Los Angeles , doar pentru a se putea intretine . Aceasta munca ii displace intru-totul , ar vrea sa poata pleca din acest...