Pregatirile erau in toi . Inca de aseara , eu cu AJ ne faceam planul , ne incarcam armele , verificam masinile . Faceam tot ce ne sta in putinta sa fie totul in regula . Nu voiam sa iasa alte incidente si de aceasta data .
Eram in garaj , asteptand-o pe Hateya sa soseasca . Era in jurul orei 7 p.m. . Soarele incepea sa coboare , cerul prinzand o multime de culori ce se imbinau perfect . Sfarsitul zilei avea sa ia sfarsit , o noua noapte grea , incepand in scurt timp . Trebuia sa ne miscam repede , sa fim precauti .
M-am dus la masina mea , ridicand capota de la motor , aruncand o alta privire scurta , asigurandu-ma ca toate firele erau conectate , ca franele functionau , ca traiectoria era buna si nu in ultimul rand , motorul , care din punctul meu de vedere era cel mai important , el facea toate treaba . Stateam aplecat peste motor , cand deodata doua brate s-au prins de abdomenul meu , strangandu-mi tricoul in palme . Am incercat sa-mi intorc capul insa nu mi-a fost permis . Niste buze calde s-au asezat delicat pe pielea gatului meu , sarutand-o . Nu a durat mult pana sa-si indese dintii in pielea umeda a gatului , sugand-o ca un adevarat vampir . Era o durere placuta pe care as fi suportat-o la nesfarsit . O suvita de par neagra mi-a cazut pe umar , indicandu-mi persoana ce era in spatele meu , " toturandu-ma " . Hei , nu va mirati . Este un adevarat chin sa stau asa , sa fiu neputincios , nefiindu-mi permis sa fac nicio miscare , sa fiu controlat de ghearele ademenitoare ale unei femei ce ma induce in culmea placerii , de nu mai stiu nimic de mine .
Pentru un moment visam , m-am lasat purtat de placere , lasand-o sa domine , dar intr-un moment ale ei de neatentie m-am intors , tragand-o intre picioarele mele . Nu a avut timp sa reactioneze sau sa protesteze in vreun fel , caci buzele mele s-au contopit imediat cu ale ei . Limba mea invadandu-i gura , pornind in explorare . Tutunul combinat cu cafeaua si guma de mestecat , cu aroma de menta erau o combinatie perfecta , o explozie de placere ce te ademenea si nu te mai lasa .
- Cand ai sosit ? o intreb , dandu-i cu ajutorul a doua degete parul de pe fata
- Chiar acum , doar ca nu m-ai auzit . spune chichotind
Mi-a dat un alt pupic , asta chiar se poate numi pupic , deoarece nu a durat mai mult de 2 secunde . Era imbracata intr-o pereche de jeansi stramti , albastru inchis , un maiou alb , cu-n decolteu destul de adanc si un hanorac , tot albastru inchis . In picioare purta o pereche de Converse , negrii . Sper doar ca jeansii ei stramti sa fie elastici , sa se poate misca in ei .
Nu am auzit-o , ce-i drept pe nimeni nu am mai auzit , fie ca vorbea cu mine sau cu altcineva , eram prea concentrat asupra planului , voiam ca totul sa iasa bine . Aveam vaga impresie ca sunt urmarit iar asta ma innebunea caci de fiecare data cand ma uitam in spatele meu sau prin preajma nu era nimic , era liber . Ce dracu se intampla cu mine ?
- Justin , tu auzi ce tot incerc sa-ti spun ? ma mustra Hateya , dandu-mi o un pumn in umar
Mi-am clatinat capul , facand o conexiune cu creieul meu , incercand sa fiu atent si sa nu ma mai pierd printre ganduri . Totul era in regula . Tot ceea ce se intampla se petrecea doar in mintea mea . Se pare ca berea de ieri nu mi-a prins deloc bine .
- Aaa , da , scuze , doar ma ... gandeam . ii raspund cu intreruperi
- Mi-am dat seama de asta . spune , impreunandu-si mainile la piept
- Deci , ce spuneai ? o intreb
Mi-am trecut cu degetele peste materialul maioului fin , coborand in jos , spre pantecele ei .
- Nimic ! Cred ca ar trebui sa pornim , daca vrei sa ajungem inaintea lor si totul sa iasa conform planului .
Imi da mana la oparte , intorcandu-se cu spatele la mine , defiland pana la masina sa . Fundul sau sexy , felul in care se misca in acelasi timp cu picioarele sale sexy si lungi imi facea cu ochiul . Stiti lampa aia a lui Aladin , din care iese praful ala ce semana cu o mana ? Acele degete arcuindu-se sub barbie , tragandu-te dupa ea , pana te aducea la locul dorit ? Ei bine , va pot spune sincer ca asa era si fundul ei . Nu aveam de gand sa-i cad in plasa acum . La finalul misiunii , daca totul va iesi perfect in cele din urma voi lua ceea ce imi aprtine , iar daca nu ... . Oh , mama naibii , chiar de ar iesii rau , tot as lua o bucatica din ce-i al meu . Fir-as al naibii ! Femeia asta ma face dependent dupa a ei pasarica asa cum n-am mai fost dupa altele . Deja ma luase cu calduri , iar asta nu este deloc bine . Trebuia sa ma potolesc cumva .
CITEȘTI
Last Chance || F.F. Justin Bieber
FanficSmith Hateya , o tanara in varsta de 20 de ani duce o viata destul de complicata , ea fiind nevoita sa lucreze intr-un club din Los Angeles , doar pentru a se putea intretine . Aceasta munca ii displace intru-totul , ar vrea sa poata pleca din acest...