Incercam sa ma tin dupa Justin , ca nu cumva sa mi-o ia inainte , insa nicidecum nu o sa-l intrec deoarece avea , se pare , o experienta mai mare ca a mea in ceea ce consta sofatul si viteza . Insa , asta nu m-a oprit sa nu fiu la acelasi nivel cu el . Treceam printre restul masinilor ca niste fulgere , cu o viteza orbitoare , facand in urma noastra sa ramana doar praful .
Mi-am strans degetele de volan , albindu-mi-se . Oare era bine ceea ce faceam in acest moment ? Nu , asta cu siguranta nu era una din alegerile tale bune . - subconstientul meu vorbeste . Eram constienta de ceea ce faceam , dar oare de ce am cedat ? Cum a reusit sa ma ademeneasca in bratele sale ? Cum a reusit sa ma faca atat de slaba si vulnerabila in prezenta sa , doar prin cateva vorbe rostite frumos , priviri ametitoare , zambet orbitor si atingeri cu conecsiuni puternice ? Cum Sfinte Sisoie era posibil asa ceva ? Oare sa fie raul intruchipat ? Raul cu chip de om , indesat intr-un corp frumos , defapt toate trasaturile sale erau minunate . Vocea-i linistitoare si atat de puternica , incat se putea face auzita numai decat . Timbrul sau vocal imi gadila gingas auzul , zambetul sau larg ma innebunea , buzele sale carnoase , frumos conturate , de-o culoare rozalie se simteau minunat peste ele , parca fiind un bun antidot , ce reusea sa ma linisteasca . Ar fi culmea sa se adevereasca ca el este defapt raul ce-mi face bine .
Am fost trasa din gandurile mele de un clacson puternic , ce mai aveam putin si faceam accident , doar din cauza neatentiei mele . Insa , am reusit sa pun la timp frana , corpul dandu-mi-se mai in fata , pieptul meu facand contact cu volanul . Constientizam ca toata circulatia o luase razna , doar din vina mea . Respiratia imi era grea , aerul neajungand pana la plamanii mei , nici cand gura imi era intre-deschisa luand cantitati mari de aer . Socul avusase un impact destul de puternic asupra mea .
Portiera masinii s-a deschis , aparand Justin , c-o privire plina de ingrijorare . Mi-a desprins centura , bratele sale prinzandu-ma si scotandu-ma afara . M-a asezat cu mare grija pe asfaltul rece , spatele lipindu-mi-se de masina . Justin statea pe genunchi in fata mea . Incercam sa spun ceva , insa cuvintele nu reuseau sa-mi paraseasca gura , incercam sa ma misc , nici asta nu reuseam , parca corpul fiindu-mi intepenit , privirea mea era atintia spre el , insa nu ma uitam la el , ci priveam prin el , in gol . Am putut vedea cum moartea mi-a trecut prin fata ochilor , cautandu-ma , incercand sa ma ia , insa , am fost cu mult mai rapida ca ea si am reusit sa scap teafara , exceptand socul provocat .
→ Justin's P.O.V. ←
Dupa ce am reusit s-o scot din masina , am asezat-o jos . Am incercat sa-i captez atentia , am incercat sa-i vorbesc , am mangaiat-o , insa , fara rezultat . Niciun raspuns din partea ei , nicio miscare , niciun gest , nimic . Ma privea , insa nu sunt sigur daca se uita la mine sau prin mine . O durere mi-a strapuns pieptul , o durere necunoscuta mie , nemai intalnita . Ce imi putea provoca aceasta durere insuportabila ? M-am uitat mai adanc in ochii ei , si atunci raspunsul mi-a aparut in minte : Ea este motivul durerii , suferintei tale . Vazand-o asa , sufletul te doare , o durere ce te poate dobori cu mare usurinta . Nu-mi placea s-o vad asa , nu . Imi placea s-o vad puternica , fara sentimente , dura , nemiloasa , asa o voiam , exact cum am cunoscut-o . Stiu ca e ciudat sa-mi para rau s-o vad asa , sa-i simt neajutorarea , dar ... a reusit sa-mi transmita ceva , ce alta nu a reusit pana acum . Avea o fire puternica , usor de invins , parea invincibila , dar sub atingerea mea , devenea exact ca si puiul de gaina , fara aparare . Era ciudat sa simt asta , nu stiam cum trebuia sa procedez , ce pasi trebuie urmati , nu stiam nimic din toate astea . Nu eram informat in asa ceva , deoarece nu trecusem prin asta .
M-am apropiat mai mult de ea luand-o in brate . I-am sprijinit capul de pieptul meu , incepand s-o mangai usor , privind-o duios .
- Linisteste-te ! Totul o sa fie bine , ai sa vezi . Nu s-a intamplat nimic ! Totul este in regula . ii sopteam , inca tinand-o la pieptul meu
CITEȘTI
Last Chance || F.F. Justin Bieber
FanfictionSmith Hateya , o tanara in varsta de 20 de ani duce o viata destul de complicata , ea fiind nevoita sa lucreze intr-un club din Los Angeles , doar pentru a se putea intretine . Aceasta munca ii displace intru-totul , ar vrea sa poata pleca din acest...