↓ Hateya's P.O.V. ↓
In ultima perioada de cand Justin a decis sa plece si sa incheiem totul , vreau sa marturisesc ca mai aveam momente cand voiam sa-l sun , sa-i aud vocea , sa ma bucur , insa nu o faceam , cel putin nu cu numarul meu . Ajungeam sa il sun adeseori cu ascuns , ascultandu-i tacuta tonul nervos , cu imi adresa practic acele injuraturi si blesteme . Incercam astfel sa-i memorez vocea si ma chinuiam ca nu cumva sa-i uit chipul . Inca ii simteam parfumul puternic in narile mele si mainile sale in jurul taliei mele , plimbandu-si degetele obraznic peste materialul hainelor mele . Amanda imi spunea ca ar trebui sa-l caut , sa vorbesc cu el , sa clrificam si sa incercam sa reparam situatia , dar eu , ma incapatanam si nu o faceam , desi voiam al dracului de mult sa o fac . Dar cum orgoliul si demnitatea mea erau mai presus de toate nu aveam de gand sa fac nimic , prefer sa fie cel care ma cauta , iar in caz ca nici el nu o face , si eu voi trai si cu absenta sa nemotivata . Daca nu a dat niciun semn pana acum , este de asteptat ca nici de acum in colo nu va da , ceea ce nu ma mira chiar deloc . De ce ? Pur si simplu . Si el are aceasi gandire ca si mine . Este ca atunci cand astepti ca persoana pe care o placi , la fel asteptand si el , dar nimeni nu scrie acel amarat de mesaj .
- Hateya , nu mai visa atat cu ochii deschisi . Ai mult de munca , nici nu stiu cum de indraznesti sa stai . ma mustra Kileneya , cu acelasi ton ordinar si superior pe care nu-l suportam
Sa nu mai pomenesc de faptul ca uneori isi subtia vocea atat de mult incat imi zgaraia timpanul si simteam cum avea sa-mi plesneasca . Desi era mult mai mare ca mine , tin sa recunosc ca arata al dracu de bine , iar stilul pe care-l adopta nu o faceau sa para ca are mai mult de 20 de ani . Aveam momente cand eram atat de invidioasa pe ea si pe tot ce avea incat imi venea sa sparg toate sticlele de bautura si paharele in capul ei .
- Stii , nu trebuie sa te ambalezi asa la mine . scuip cuvintele , privind-o
Ma privea de sus , cu mainile in sold , batand nervos din picior . Spranceana ii era ridicata iar maxilarul icordat , dovedindu-mi ca ceea ce tocmai spusasem nu i-a convenit deloc . Iar mie nici ca-mi pasa .
- Doar apuca-te dracului odata de munca . Nu vreau sa-mi plece clientii din cauza ta , ma intelegi ? spune ea , apropiindu-se de mine , impingandu-ma in umar cu degetul aratator de la mana dreapta
- Mda , cum spui tu . ii raspund nepasatoare , intorcandu-ma cu spatele la ea , vazandu-mi de drumul meu spre bar
Am auzit-o injurand in urma mea , iar reactia sa nu m-a facut decat sa ma amuz pe seama asta . Ea e genul ala de persoana care i-a foc de la orice si nu suporta sa fie contrazisa sau sa nu i se respecte ordinele .
Pana la urma m-am intors de unde am plecat , fara nici o vacanta promisa , petrecuta alaturi de Justin . Fir-ar sa fie el . Doamne il urasc atat de mult . Si mai urasc faptul ca el nu este aici langa mine , ah , si sa nu uit ca acum o am iarasi pe scorpia asta pe capul meu care , bineinteles , e pregatita sa ma termine . E ca un drac impielitat . Pare femeia fatala pe care toti si-ar dori sa o aiba langa ei , macar pentru o noapte , dar nimeni nu reuseste daca e nu vrea asta . Mhm , daca stau bine si ma gandesc , nu am vazut-o vreodata cu cineva , sau sa plece de aici cu vreo prada , facandu-si de cap toata noaptea , punandu-l la respect pe respectivul .
- Aah ! suier , fortandu-ma sa imi ocup mintea cu altceva si sa-mi pun toata atentia asupra muncii
M-am indreptat spre o masa unde se aflau numai baieti , ce ma sorbeau din priviri cu atata pofta cam cum dau eu pe gat doua pahare de tequila unul dupa altul . Am inceput sa-mi misc soldurile mult mai lasciv , trecandu-mi chiar si cu mana prinparul desfacut , privindu-i cuceritor pe fiecare in parte . L-am vazut pe unul din ei cum isi musca buza inferioara si cum se agita nervos pe canapea . Un zambet sarmant mi-a aparut pe buze cand am ajuns la masa lor , asezandu-ma cu fundul pe "bratul" canapelei . Mi-am deschis carnetelul si mi-am luat pixul pregatita sa notez comanda .
CITEȘTI
Last Chance || F.F. Justin Bieber
Fiksi PenggemarSmith Hateya , o tanara in varsta de 20 de ani duce o viata destul de complicata , ea fiind nevoita sa lucreze intr-un club din Los Angeles , doar pentru a se putea intretine . Aceasta munca ii displace intru-totul , ar vrea sa poata pleca din acest...