Ma foiam incomod in pat din cauza somnului care nu mai venea . Era de asteptat sa nu mai pot dormii cand sunt obisnuita sa dorm ziua , iar seara sa stau treaza . Insa o sa trebuiasca sa ma obisnuiesc si cu asta . Sper doar sa pot ! Dar asa cum se spune , orice invat are si dezvat . Incerc sa ma ridc , dar mana lui Justin imi tinea corpul strans langa al sau . I-am ridicat usor mana , asezandu-o la fel de incet pe pat . M-am dezvelit incet , nefacand miscari bruste , ce ar putea sa-l trezeasca . M-am ridicat cu foarte mare grija din pat , intorcandu-ma si uitandu-ma la Justin care dormea asa linistit , cu gura usor intre-deschisa , sforaind incet , parul ii era ravasit , cateva suvite fiindu-i pe fata . Era asa adorabil cand dormea , si foarte amuzant . Am chichotit usor , la imaginea sa , insa mi-am pus mana la gura oprindu-ma ca sa nu il trezesc . Am iesit din camera , cu pasi mici , incat sa nu fac zgomot .
Casa era destul de mare . Ce tot zic eu aici ? Este imensa . Este mai intortocheata ca un labirint , o sa ma pierd usor in ea daca nu imi cumpar rapid un GPS . Am lasat toate gandurile la oparte , si am inceput sa ma plimb pe holurile lungi , am coborat chiar si scarile in speranta ca voi gasi ceva care sa ma atraga si sa ma tina ocupata .
Am tot colindat intreaga casa , de cred ca am si invatat unde duce fiecare usa , fiecare hol , ce se afla in incaperea respectiva si tot asa . Negasind nimic interesant in casa , am decis sa ies putin afara , ca tot era frumos . M-am incaltat c-o pereche de bascheti , ce-mi erau cu cel putin 4 numere mai mari , aratam ca o rata incaltata , ce tarsaia picioarele .
Afara , cerul era instelat , dintre cativa nori pufosi , facandu-si loc luna , ce lumina aproape intreaga curte . M-am uitat in jurul meu , si am zarit un balansoar , confectionat din lemn masiv , lacuit . M-am indreptat cu pasi rapizi pana la balansoar , calcand iarba proaspat taiata . M-am aruncat la propriu in balansoar , fiind cat pe - aci sa cad din el , facandu-ma una si aceasi cu pamantul . Cred ca as fi dat bine ca ornament sau ca un covor . Doamne ce am ? Oboseala isi spune cuvantul .
M-am intins pe balansoar , facandu-ma cat mai comoda posibil . Ochii admirau peisajul minunat , seara fiind cam cea mai frumoasa parte a zilei . Totul era atat de linistit , seara iti puneai mai toate gandurile in ordine , puteai admira toate aceste minunatii , fenomene , dintr-o alta viziune decat cum le vedeai ziua . Desi se stie ca ce se intampla ziua , nu este identic cu noaptea .
M-am lasat invaluita de comoditatea ce ma pastea , mirosul puternic al florilor invadandu-mi narile cu putere . Mi-am intors capul intr-o parte , vazand in fata o umbra , ce mai devreme nu se afla acolo . M-am ridicat rapid in fund , uitandu-ma peste tot , sa ma asigur ca am vedenii . Insa nu era asa . Vedeam o umbra , mai exact o silueta de om , insa nu stiam de unde provenea .
Am simtit o atingere pe pielea mea , tresarind ca si arsa de pe balansoar speriata . Un tipat mi-a parsait gura , ducandu-mi o mana la gura , iar alta la piept , incercand sa ma calmez , cand in fata mea a aparut Justin , c- o fata amuzanta si in acelasi timp somnoroasa .
- Esti asa un cretin ! spun raspicat , inca simtind socul in vene
- Esti asa amuzanta ! Trebuia sa - ti fi vazut fata . spune el , ingropat in ras
- Nu vad ce este asa amuzant in asta . Pentru numele lui Dumnezeu , puteam face infarct . ma ratoiesc
- Dar nu ai facut . spune , apropiindu-se de mine , luandu-ma in brate . Corpul sau emana caldura , incalzindu-l numai decat si pe al meu . Cum puteam sa il urasc atat de mult , dar totusi sa il ador enorm ? Asta nu era normal , era ceva ciudat provocat de oboseala mea .
- Imi pare rau , nu credeam ca vei reactiona chiar asa . sopteste el , din scobitura gatului meu
- Iti accept scuzele . Dar tot un idiot ramai ! ii soptesc inapoi , chichotind usor
CITEȘTI
Last Chance || F.F. Justin Bieber
FanfictionSmith Hateya , o tanara in varsta de 20 de ani duce o viata destul de complicata , ea fiind nevoita sa lucreze intr-un club din Los Angeles , doar pentru a se putea intretine . Aceasta munca ii displace intru-totul , ar vrea sa poata pleca din acest...