Capitolul XXIX

818 47 17
                                    

↓ Hateya's P.O.V. ↓

- Justin . ii suspin numele , fiind de-a dreptul socata si uimita de prezenta lui aici 

- Chiar eu , Hateya , chiar eu . imi raspunde el , privindu-ma fix in ochi , zambindu-mi in felul sau specific 

- Ce cauti aici ? il intreb nerabdatoare sa ii aud raspunsul 

Cu toata ca ma bucuram sa-l vad aici , intr-o alta masura eram nervoasa ca el se afla aici dupa toate cele petrecute . Acum stiam ca este momentul sa ii spun totul si sa ne luam adio , incercand sa ramanem prieteni , iar daca asta nu ne va fi permis , ma voi multumi si cu-n " Buna ! "   din partea sa , traind din vechile amintiri si sentimente ce le-am impartasit cu el . 

- Am venit sa-ti las ceva si sa-mi iau ramas bun . raspunde el , zambind trist 

Ochii mi s-au marit , iar incercarea mea de a inghiti nodul ce-mi aparuse ca prin minune in gat era imposibil . 

- Unde pleci ? am intrebat rapid , in voce recunoscandu-mi-se socul si curiozitatea 

Si-a trecut cu mana prin par si cu limba peste buzele-i perfect rozalii , umezindu-le , fortandu-ma sa-i analizez micile gesturi , ce tindeau spre ticuri , care e mine ma terminau psihic . Am incercat sa ma controlez si sa nu ma las purtata de val si sa ma reped la buzele sale sa i le sarut pofticioasa . 

- Undeva departe de acest loc . raspunde el fara a da alte amanunte 

- Undeva departe de acest loc . pufnesc , repetandu-i cuvintele , sperand ca imi va da mai multe informatii in legatura cu plecarea sa neasteptata 

- Plec pentru ceva timp din Los Angeles caci am nevoie sa ma relaxez si sa uit de anumite momente ce s-au intamplat in ultima perioada si sa meditez asupra unor probleme . Am nevoie de aceasta plecare , sa fiu singur , doar eu si relaxarea . imi raspunde privind dincolo de mine

 L-am privit confuza cateva secunde , ca apoi sa-mi dau seama ca el voia sa fie cat mai departe de mine , sa ma lase singura , sa fiu bine fara el . 

- Daca ti-as propune sa te insotesc , sa fim doar noi doi si nimeni altcineva prin preajma , ai accepta ? intreb curioasa de raspunsul sau

Atentia sa era iar asupra mea . Ma privea fix , chiar uimit pot spune . A zambit . Mama ma-sii a zambit atat de dulce si jur ca pielea mi s-a zbarlit , un fior m-a cuprins cu toate ca afara nu batea vantul . 

 - Nu , nu as accepta . raspunde el fara niciun sentiment in glas 

M-am uitat in ochii sai cu speranta de a-l demasca , insa sa fiu a naiba , chiar nu ma voia in preajma sa . El voia sa fie liber , singur si linistit . Mi-am simtit corpul clocotind de nervi , trecand rapid de la acea stare de racoare la cea incinsa . Imi simteam sangele vacnindu-mi in vene , de aveam vaga impresie ca-mi va sparge venele , sa fie si el liber si singur , exact ca Justin . 

- Si de ce nu ai accepta ? imi ridic o spranceana Vrei sa pleci , sa fi singur ? Bine , atunci pleaca si nu te mai intoarce ! ma rastesc Nu e necesar sa ramai aici , in preajma mea . Ma pot descurca si singura . Cum m-am descurcat pana sa te intalnesc pe tine , la fel ma voi descurca si de acum in  colo . 

Ochii i-au fost schimbati din culoarea nucii , in culoarea inchisa a ciocolatei amarui . A facut pasi mari spre mine , strangandu-si pumnii pe langa corp . Dintr-o simpla miscarea m-a prins de antebrate , fortandu-ma sa ma intorc si sa ma izbesc de peretele rece si rigid , ce mi-a zgariat spatele prin jacheta neagra de piele . Am scransit de durere , inchizandu-mi ochii , numarand pana la 10 pentru a ma calma . 

Mi-am deschis ochii , privindu-l acum cu venin pe cel ce in urma cu cateva secunde reusise sa ma faca sa ma inalt spre cer si tot el sa ma readuca inapoi pe pamant . Mi-am psu palmele pe incheietura mainilor lui , bagandu-mi unghiile adanc in pielea sa . Pielea i-a fost strapunsa de unghiile ascutite , bine ingrijite , scurgandu-se mici firisoare subtiri de sange , ce-i accesorizau incheieturile exact ca o brata rosie , norocoasa . Daca nu avea sa ma ia cu el , avea sa ma poarte neconditionat , cu si  fara voia sa pretutindeni . Eu voi fi cicatricile de pe mana sa . Mereu isi va aduce aminte de mine ori de cate ori va privi spre ele . 

Last Chance || F.F. Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum