Razele soarelui imi incingeau pielea , reusind astfel sa-mi bronzeze pielea maslinie , ce mai tot timpul era ferita de razele soarelui . Pentru a ma alege cu-n bronz uniform pe tot corpul , eram nevoita sa ma intorc la fiecare 30 de minute pe o alta parte a corpului .
Cand am simtit ca nu mai pot rezista , simtindu-mi pielea incinsa am hotarat sa intru putin in apa . Mi-am dat palaria si ochelarii jos , punandu-i pe masuta de langa mine . Am aruncat o privire spre Justin si mi-am dat seama ca acesta dormea dus . Cum in cap mi s-a aprins un beculet pentru o idee mai mult decat geniala , am hotarat ca ar trebui sa o pun in aplicare . Stiam ca riscam sa ma trezesc cu consecinte , dar asta nu ma interesa . Asa cum se spune : Traieste pe moment , nu te gandi la ceea ce avea sa urmeze .
Am apucat sticla de apa de pe masuta . M-am ridicat de pe sezlongul meu , asigurandu-ma Justin nu se trezeste . Cand talpile au atins nisipul fin si in acelasi timp fierbinte , am inceput sa topai pe loc ca un copil mic . Am luat-o la fuga printre sezlonguri , avand grija sa nu ma intep in vreo scoica .
Valul ce s-a izbit puternic de picioarele mele m-a facut sa ma cutremur . Contactul apei reci cu pielea mea incinsa a fost o senzatie asemanatoare cu arsura . Poate ca apa nu era chiar atat de rece , dar tinand cont ca eu nu mi-am mai miscat corpul de pe acel sezlong timp de doua ore , se intelege socul pe care l-am trait . Am desfiletat dopul sticlei , varsand apa potabila in ocean , inlocuind-o cu cea din ocean . Stiu ca puteam sa arunc si cu apa aia pe Justin , dar nu mai avea acelasi farmec tinand cont ca apa deja era boalca . Asa am decis sa o inlocui cu cea din ocean , mult mai rece ca precedenta .
M-am intors la sezlonguri , miscandu-ma ca o pisica , nefacand miscari bruste pentru a nu risca sa-l trezesc pe Justin si sa pierd aceasta ocazie , zic eu , unica .
Cand apa i-a atins pielea fierbinte lui Justin de pe abdomen , acesta a tresarit buimacit , incepand sa injure de mama focului .
- Ce dracau a fost in capul tau Hateya ? maraie la mine , ridicandu-se de pe sezlong
Mi-am dus mainile la gura incercand sa opresc rasetele ce continuau sa iasa . Dar se pare ca modalitatea asta nu da roade , cel putin nu cand razi de expresia cuiva cand este trezit intr-un asemena mod , iar apoi il auzi cum injura , de iti trebuie langa tine Biblia , crucile , agiasma sau mai bine zis preotul in sine .
- Stii ca pentru asta o sa platesti scump , nu ? spune el cu-n zambet arogant pe fata
- Stiu , dar asta nu ma mai intereseaza atata timp cat mi-am indeplinit ideea . spun , razandu-i in fata
- N-as fi chiar asa de sigur . spune , apropiindu-se de mine
Ma privea fix . Parca privirea sa facandu-ma sa stau . Voiam sa ma misc , sa fug , dar asta imi era imposibil .
M-a prins de picioare , punandu-ma peste umarul sau , incepand sa alerge cu mine in partea cu oceanul . Am inceput sa tip , sa ma zbat , dar in zadar . Nu avea sa-mi dea drumul nici in ruptul capului . Protestele mele nu-l opreau . Doar atunci cand eu voi ajunge in apa , fiind uda din cap pana-n picioare fara a ma acomoda din-nainte cu apa .
- Drace , Justin ! Opreste-te ! am tipat din toti plamanii , dand cu pumnii-n spatele sau
Muschii i s-au incordat , miscandu-se putin incomod , dar nici ca mi-a dat drumul .
- Justin , idiotule , pot face infarct . Opreste-te ! am spus , vazand gand ca intrat in apa
- Zau ?! Nu stiam ! tonul sau ironic in momentul asta ma enerva la culme , nu ca in general nu , dar acum depasea limita Dar eu ce sa mai zic ? Spre deosebire de tine eu dormeam . spune serios de data aceasta
CITEȘTI
Last Chance || F.F. Justin Bieber
FanfictionSmith Hateya , o tanara in varsta de 20 de ani duce o viata destul de complicata , ea fiind nevoita sa lucreze intr-un club din Los Angeles , doar pentru a se putea intretine . Aceasta munca ii displace intru-totul , ar vrea sa poata pleca din acest...