Capitolul XXI

1K 56 14
                                    

O lasasem sa castige . Nu am vrut ca si de data aceasta sa o intrec si sa-i dovedesc ca oricum , tot eu sunt mai bun . Eram mult prea fericit pentru a-mi mai pasa de cursa asta banala . Am vrut doar sa-i fac pe plac , nimic altceva . 

Masina ei era deja parcata in fata blocului , ea stand razmata de capota masinii , cu mainile incrucisate le piept , zambindu-mi superior . Masina mea am parcat-o in lateral , in spatele masinii sale . Am coborat din masina aranjandu-mi hainele si trecandu-mi de doua ori cu mana prin par . 

M-am apropiat de ea , auzindu-i inima cum ii bubuia in piept si cum respiratia calda se izbea puternic de pielea mea . M-am apropiat de ea , facandu-mi loc cu usurinta intre picioarele ei , lasand-o usor pe spate . Nu-mi pasa de lumea ce ne putea vedea de la geam , nu-mi pasa de lumea ce trecea si se uita ciudat la noi , nu-mi mai pasa de nimic atata timp cat eram doar noi doi si atat . 

Am inceput sa-i las mici saruturi umede pe gat , coborand in jos pe decolteul ei . Arata atat de bine in lumina stalpului de iluminat , in bratele mele . Era a mea , numai a mea . De ar fi sa se intample ceva pe viitor si unul din noi ar trebui sa moara , m-as oferi eu pentru ea , pentru a-i arata dragostea pe care am ajuns sa i-o port . 

Ciudat , nu ? Stiu , si chiar este . Unde s-a ajuns de la o simpla intalnire in club , unde ea era la mana mea , ea era asupra comenzii mele . Lucra intr-un club , unde le suporta mofturile tuturor si unde trebuia sa stea treaza o noapte intreaga . Dar poate era mult mai bine decat sa se lupte cu pericolul de acum . 

Dar nici sa nu o mai stiu langa mine nu ar fi bine . Asa ca mai bine sa fiie langa mine mereu si sa stiu ca eu o pot proteja decat in alta parte unde nu stiu nimic de ea . 

M-am repezit la buzele ei ca si cand ar fi ultima data cand le voi saruta . Nu s-a impotrivit , ba dimpotriva a adancit sarutul , facandu-ma sa innebunesc sub atingerile ei . 

- Mhm ! un geamat de placere mi-a parasit buzele cand degetele ei au apucat parul si au tras brutal 

- Stiu ca ma vrei . spune peste buzele mele atat de seducator

- Mereu te-am vrut . Iar felul in care faci sa para lucrurile ma face sa te vreau din ce in ce mai mult . spun 

Deja simteam cum o pofta nebuna pune stapanire pe mine . Stiam ca aici se va ajunge , mai ales ca ea mi-a dat practic cale libera sa o fut . 

- Mereu te-am vrut , babe ! Iar acum , ca o spui si tu ma face sa vreau sa ti-o trag chiar aici si chiar acum . ii soptesc la ureche Fara ca macar sa-mi pese de cine trece si se uita la noi . adaug , muscand-o usor de lobul urechii 

- Sau am putea sa o facem in masina . Dar , stii eu nu vreau asta . ma impinge puternic cu palmele in piept Cel putin nu acum . adauga zambind intr-o parte 

- Oh , haide babe , doar putin ! Ofera-mi ceva din care stiu ca si tu vrei . incerc sa o conving 

Dupa privire am inteles ca nu aveam cum sa reusesc sa o conving . Insa , macar stiu ca am incercat . Dar , nu ma voi lasa cu una , cu doua . Trebuie sa fca in vreun fel sa o conving . 

- Nici macar un pic ? ma plang eu , facand o fata de catel 

- Mhm , nu ! spune , dandu-si parul de pe fata

- Atunci voi lua ce imi apartine . ma revolt , ducandu-ma direct spre ea 

Am apucat-o brutal de solduri , blocand-o , nedandu-i posibilitatea sa mai faca vreo miscare . Am auzit-o cum un geamat i-a scapat printre buze , ingreunandu-i respiratia . Mainile ei au ajuns cu usurinta pe spatele meu , trasand linii cu ajutorul unghiilor ei . Insa tot ceea ce simteam era ceva ce ma gadila , datorita gecii ce o purtam . 

Last Chance || F.F. Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum