Capitolul IV

1.7K 72 0
                                    

M-am aruncat in pat , fiind foarte obosita . Am incercat chiar sa si adorm insa fara reusita . Mintea imi era ocupata inca cu visul pe care il avusesem si cu tot ceea ce urma sa traiesc de acum in colo , odata cu intrarea in "clanul" sau . Nimic nu parea sigur , poate doar la o singura greseala , corpul iti putea intins pe jos intr-o balta uriasa de sange sau poate doar batuta , sechestrata si mai stiu eu ce . Oare Justin sa fie seful acestui clan ? Oare el sa fie cel care detine puterea suprema ? Posibil ! Sunt curioasa sa-mi intalnesc noii parteneri , sa vad cum este fiecare , ce loc ocupa fiecare in aceasta meserie , cum il trateaza ceilalti pe Justin , cat de multa atentie si loialitate ii ofera . 

Am fost desprinsa din lumea gandurilor de sunetul telefonului meu , ce-mi confirma ca tocmai primisesm un mesaj . "Acum e acum ! " mi-am spus in minte , inima incepand sa-mi bata mai ceva ca o bomba cu ceas . Am apucat telefonul de pe micua noptiera de langa patul meu , si l-am deblocat , la mesaje aparandu-mi numarul lui Justin . 

From  : Justin 

  Asta seara , la aceasi ora la care te duceai la Club , vei veni la cafeneaua de peste strada . Sa nu cumva sa detii arme , spray-uri , microfoane sau orice altceva ce ne-ar putea baga in problema . Dar daca vei avea , te asigur ca noi vom scapa teferi si nevatamati , insa tu , nu . Asa ca ai mare grija ce faci , deoarece nu cred ca vrei sa-ti stea capul acolo unde-ti stau si picioarele . Ai grija ce iti trece prin capsorul' ala frumos . Sa nu cumva sa intarzii ! 

                        - Al tau Justin . " 

Am citit mesajul de la el , si un fior mi-a strabatut intreg corpul . Cum putea sa-mi spuna una ca asta ? Chiar asa inconstienta ma credea ? El chiar crede ca nu tin la viata mea ? O fii avut ea o gramada de momente de tot cacatu' dar asta nu inseamna ca asa a fost mereu si ca asa va fi si dee acum in colo . 

" To : Justin 

Stai fara grija , nici prin cap nu mi-ar fi trecut sa fac asa ceva . Stii , eu tin la viata mea . Sunt destul de tanara sa fiu acoperita de tarana , si sa fiu data uitarii . Okay , ne vedem acolo . Nu voi intarzia ! "

Ii expediez mesajul , si ma fac mai comoda in pat , desi ma tot foiam , deoarece nu ma simteam bine nici cum . Telefonul a sunat , anuntand un alt mesaj . 

" From  : Justin 

Oooh , prin cap nu ti-ar fi trecut , dar pe altundeva , da . Oof , perversa mica ! Si daca ti s-ar intampla ceva , cine a zis ca vei fii acoperita de tarana ? De unde stii ca nu o sa fii acoperita de apa , sa zaci asa frumos pe fundul oceanului , sau sa fie aruncata printre buruieni ceva , sau sa fii hrana leilor ? "

Ocii imi erau vizibil mariti , iar gura formase un mare "O" de ceea ce tocmai imi scrisese . Am vrut sa ii scriu , insa un alt mesaj m-a impiedicat . 

" From : Justin 

Inchide gura ca intra mustele . Si nu mai fa ochii aia asa mari , ma sperii , dar in acelasi timp ma amuzi . Pacat ca nu te poti vedea . " 

Imediat cum am citit si mesajul urmator , m-am ridicat in fund , uitandu-ma pe geam . M-am ridicat din pat , indreptandu-ma spre fereastra , sa vad daca puteam sa-l observ . Am scos capul pe geam si m-am uitat in toate partile , analizand cu mare atentie tot , insa nici urma de el . M-am departat de geam ,asezandu-ma la loc in pat . 

" To : Justin 

Acum ma si urmaresti ? Pe bune , ma ? Unde Doamne Iarta-ma esti ? Nu te vad ! " 

" From  : Justin 

Nu i-as spune chiar urmarire , ci privire de aproape .  Sunt mult mai apropare decat crezi . Insa stiu cum sa ma camuflez . Acum te-am lasat , am ceva treaba de rezolvat . Ne vedem diseara , papusa ! Sa porti ceva sexy ! " 

Last Chance || F.F. Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum