- Vezi-ti de drumul tau inapoi la puscarie , am uitat ceva .
Adevarul este ca nu uitasem , doar ca acum am constientizat ca nu trebuia sa-l las pe el acolo , cat nici pe restul . Vinovatia m-a lovit din plin , facandu-ma sa privesc in trecut , amintindu-mi ca el a fost cel care m-a salvat . Stiu ca am fost o nenorocita si ca nu as mai merita nimic de la el .
Am deschis torpedoul cautand agitata un pachet de tigari , pentru a ma mai calma cat de cat . Nici urma de vreun pachet de tigari , uitat in torpedo . Am trantit usa nervoasa , indreptandu-mi atentia catre cotiera , ce avea un mic sertaras in care isi punea Amanda diferite lucruri . Mi-am intis mainile pana la ea , atingand materialul din piele neagra , tragand nervoasa de micul sertaras , rugandu-ma ca acolo sa fie un pachet de tigari , ca simteam cum urma sa explodez din secunda in secunda daca nu fumam .
Buzele mi s-au arcuit intr-un zambet apreciativ la vederea pachetului de tigari indesat acolo , alaturi de o bricheta . Am apucat cu stangacie pachetul si bricheta , scotand o tigare perfecta pentru a ma calma . Mi-am dezlipit buzele , punandu-mi tigarea intre buzele mele , uscate si crapate . Lumina flacarii mi-a luminat putin fata , ochii sclipindu-mi de nerabdare sa trag cu putere din toxina ce reusea sa-mi calmeze trupul .
Am tras puternic in mine fumul toxic ce mi-a invadat gura si plamanii , eliberandu-ma de acea stare de agitare si nervozitate . Mi-am lasat capul sa-mi cada pe tetiera , deschizand gura , lasand loc fumului sa-mi paraseasca gura intr-un mod fascinant . Tigarea nu ma eliberea in tocmai de aceasta stare , insa ma facea sa uit pentru un moment dat ca ma simteam " murdara " . Corpul imi tremura sub vraja afrodisiaca a tutunului , ce ma linistea . Aveam impresia ca era in cu totul o alta lume , cu toate ca nu era nimic ilegal din ceea ce fumam eu . Dar erau atat de puternice , iar setea cu care trageam eu din tigare ma facea sa cred ca eram euforica . Incepusem sa ma joc cu fumul , facand cerculete , cascade si altele . Parea fascinant .
Trageam cu putere din tigare , cand masina s-a oprit cu o frana ce era cat pe-aci sa ma arunce direct prin parbriz , ajungand pe cimentul prafuit , ranita . Nu ca asta m-ar fi deranjat , dar mai intai de toate , aveam o treaba de rezolvat , iar apoi mi se putea intampla ocrice ca nu-mi mai pasa . Mi-am intors capul nervoasa spre Amanda , privind-o furioasa . Ea doar s-a uitat la mine cu o fata inofensiva , ridicandu-si mainile in semn ca " nu facuse nimic " . Mi-am dat ochii peste intr-un mod ciudat inainte de a iesi din masina . Mi-am dus pentru ultima data tigara la buze , tinand micul chistoc intre degetele mele lungi pentru a trage pofticioasa din tigare inainte de o arunca jos . Tigarea mi-a alunecat printre degete , mi-am plecat capul , pentru a vedea cum calc chistocul cu varful incaltamintei mele .
Mi-am aranjat hainele in drumul meu spre intrarea in cladirea pe care o uram din tot sufletul . Amanda a ajuns in dreptul meu , uitandu-se atenta la fata mea ce avea o expresie nervoasa si speriata .
- Esti bine ? o aud intrebandu-ma si punandu-si mana pe antebratul meu , mangaindu-ma
Am dat afirmativ din cap apasand pe clanta ce avea sa-mi dea accesul sa intru in inauntru puscariei stranii . De cum am pasit inauntru toate privirile erau atintite asupra mea , sfidandu-ma cu privirea . Acelas politist ce ma eliberase , si-a ridicat privirea din foilea sale , oftand batjocoritor . Mi-am dat ochii peste cap pentru a nu stiu cata oara pe ziua de astazi . Nu i-am spus nimic . Am cautat cu privirea prin incapere chipurile cunoscute ale partenerilor mei . Nici urma de ei , fusasera deja " curatati " de aici . M-am dus croita spre politistul ce nu-mi acorda acum nicio atentia , evitand fluieriturile si vorbele prost spuse pentru o agateala reusita , care , practic , nu avea sa vina din partea mea .
Mi-am pus mainile pe marginea biroului sau , aplecandu-ma peste el , fata mea fiind acum la acelasi nivel cu a sa . Eram constienta ca pozitia pe care o abordasem ii faceam pe restul sa se holbeze la fundul meu si sa fluiere apreciativ , acum sincera sa fiu nici ca-mi pasa . Mi-am intins mana dreapta spre foile sale , zburandu-le de pe biroul sau . Si-a ridicat capul nervos , privindu-ma cu ura , maxilarul ii era incordat iar pixul din mana sa , sta sa se rupa . I-am zambit intr-o parte ridicand dintr-o spranceana . Am inceput sa bat cu varful unghiilor pe birou , facand un sunet ritmat .
CITEȘTI
Last Chance || F.F. Justin Bieber
FanfictionSmith Hateya , o tanara in varsta de 20 de ani duce o viata destul de complicata , ea fiind nevoita sa lucreze intr-un club din Los Angeles , doar pentru a se putea intretine . Aceasta munca ii displace intru-totul , ar vrea sa poata pleca din acest...