13/100

2.5K 231 73
                                    

"Senin iyimser tarafını çok seviyorum. Benim karanlık hayatımdaki yıldızları bulmama yardım ettin. Teşekkür ederim."-F

...

Marinette: Sen sormadan ben anlatacağım. Hiç bölmeden dinle.

Marinette: Adrien, tahtaya karaladığı kelimelerle kalbimi kırdı benim.

Marinette: Aşık olabilirim ama aptal da değilim.

Marinette:Biliyor musun, artık onun tüm duvarımı kaplayan poster ve fotoğraflarına bakınca mutlu olmuyorum.

Marinette: Gözümü kapatıp 10'a kadar sayınca hiçbir şey görmüyorum.

Marinette: Müzik dinlerken aklıma yalnızca beni nasıl da kullandığı geliyor.

Marinette: Resmen beni kendi eliyle uçurumdan aşağı itiyormuş da, haberim yokmuş.

Marinette: Hâlâ onu sevdiğime inanıyorum.

Marinette: Ve senin şu an karşıma çıkmanı istemiyorum.

Marinette: Eğer senin aşkına karşılık vereceksem Adrien'ın bana yaptığı gibi yapmak istemiyorum. Gerçekten sevdiğim için çıkmak istiyorum seninle. Seni kalbimin kırıklarına merhem olarak kullanmak istemiyorum.

Marinette: Bu yüzden, en azından ben toparlanana dek, kimliğini benden iyice sakla lütfen.

Anonim: Dileğiniz benim için bir emirdir, prenses.

Anonim: Ama kafanı o yastıktan tamamen kaldırıp önüne baktığın zaman da gelecek, emin ol.

Anonim: Ve o zaman, sana bakıp kocaman gülümseyeceğim. Ve seni mutlu edeceğim.

Anonim: Sen bir masalsın benim gözümde.

Anonim: Ve ben de seni iyi sona ulaştıracak bir kahraman olacağım.

...

more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin