"Yıllar önce attığım basit bir mesajın bizi buraya getirdiğine inanamıyorum." Luka sabah güneşine bakarak gülümsedi. Bekarlığa veda partisinden dolayı hala uyuyan arkadaşları evin farklı yerlerine dağılmış, odalar tanınmaz hale gelmişti.
Telefonunun titremesi ile cebinden çıkardı cihazı. Marinette'ten gelen mesajı görerek güldü. "Benim için bir arkadaştan fazlası olmak istediğini söylemişsin ilk mesajlarda Luka. Şimdi bir arkadaştan fazlası mıyız?"
"Asla benim arkadaşım olmadın Marinette." Mesajını ikinci kez okuyup gönder tuşuna bastı ve yerdeki şişeleri toparlamaya girişti. Beklediği cevap da kısa sürede içerisinde bildirim sesiyle kendini belli etmişti. "Ya? Yola neyin olarak başladım acaba beyefendi?"
"Sen bir periydin, Marinette. İyi bir kalp ve kötü bir prensle yaşayan, güzel bir peri. Ben de kahramandım, seni şatondaki kötü prensin elinden kurtarıp dört yapraklı yoncaların yetiştiği ülkene döndürmekle görevliydim. Sence başarabildim mi?"
"Başardın ama zorluklarla dolu bir geri dönüş yoluydu bu. Bir zamanlar söylediğim gibi; "Bela ve ben; portakalın iki yarısı, elma ve Newton, atom bombası ve Einstein olmuşuz." Siyah saçlı genç sesli bir şekilde gülmüş, bu da arkadaşlarının kıpırdanmasına neden olmuştu. Eh, artık kalkmaları gerekiyordu gerçi.
Üzerini değiştirmeye başlamak için odasına girdi, bu sırada telefonu tekrar titredi. "Kızlar hazırlanmaya başlamam için bana baskı yapıyorlar, benden cevap gelmezse haberin olsun :)"
Onay verdikten sonra dolaba yöneldi ve kapağı açtı, ancak karşısında haftalar önce aldığı takım elbisesi yoktu. Onun yerine beyaz, saten bir gelinlik vardı.
Duyduğu kilit sesi ile 180 derece dönüp bakışlarını gördüğü figüre sabitledi. Nino, bir elinde fotoğraf makinesi, diğer elinde anahtarlar ile ona bakıyordu. "Luka, kusura bakma,"
"Marinette gelinlikli bir fotoğrafına sahip olmazsa Alya ile evlenmeme izin vermeyeceğini söyledi. O gelinliği giymeden bu odadan çıkmana izin vermeyeceğim."
...
~the end~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
more than a friend [lukanette/texting] ✅
Aléatoire"Çünkü sen kıymeti bilinmeyen bir tablo gibisin. Herkes değerini ressamı ölünce anlıyor. Adrien da senin aşkının değerini ancak sen başka birini sevmeye başladığında anlayacak." Lukanette Texting wei dianxia, 2018-2020.