"Ah, tamam tamam. Sana da tatlı kelimeler hiç iyi gelmiyor." -H
...
Yıl sonu voleybol turnuvaları, tüm sınıfların kendi takımlarını kullanarak katıldığı, cinsiyet ayrımı yapılmayan yarışmalardır. Eh, tüm sınıflar katıldığı için haliyle rekabet oldukça yüksek olabilir. Hele bir de, finale kalan takımların üyeleri arkadaşsa.
Ama bu sene durum kesinlikle çok daha ilginçti. Marinette ve Luka, finallerde karşı karşıya gelmişlerdi. Luka, Marinette'in üzülmesini istemiyordu. Ama genç kızın sahte bir zaferle mutlu olmayacağından da haberdardı. Aynı şey Marinette için de geçerliydi.
Takım kaptanları olarak maça başlamadan önce birbirlerinin elini sıkarak gülümsediler. "İyi olan kazansın." Ardından ikisi de yerlerine geçerek gerindiler.
Neredeyse tüm okul bu ilginç maçı izlemek için spor salonuna doluşmuş, bazılarına yer bile kalmamıştı. Hakem'in düdüğü çalmasıyla taraftarlar ıslık çalmaya ve tezahürat yapmaya başladılar.
Eh, maç ilginçti, ama kazananı olmamıştı.
Ralliler (Her bir tur) o kadar uzun sürüyordu ki neredeyse hava kararacak duruma gelmişti, herkes yorgunluktan ölmüştü. Marinette onlardan tarafa doğru gelen topa vurmak için uzandı, ancak yorgunluktan yere yığıldı. Luka da aynı şekilde ayakta kalacak güce sahip değildi. İkisi oturur pozisyona geçerek kıkırdadılar, bunun üzerine iki takım da karşılıklı olarak kıkırdamaya başlamıştı.
"Maç berabere, bu yıl iki birincimiz var" Beden eğitimi hocası rahat bir nefes alarak oturduğu yerden kalktı. Hayatında gördüğü en iyi maçtı bu, ve tüm okul eğlenmiş gibi görünüyordu.
...
Not: Bölümler için beni sıkıştırmayın lütfen, sonra aklıma konu gelmiyor, ve saçmalamaya başlıyorum ghjklş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
more than a friend [lukanette/texting] ✅
عشوائي"Çünkü sen kıymeti bilinmeyen bir tablo gibisin. Herkes değerini ressamı ölünce anlıyor. Adrien da senin aşkının değerini ancak sen başka birini sevmeye başladığında anlayacak." Lukanette Texting wei dianxia, 2018-2020.