87/100

1.2K 99 15
                                    

         Genç kız üzerindeki kıyafeti düzeltti ve bilgisayar ekranının başında beklemeye devam etti. Yaklaşık yarım saattir aynı konumda sandalyede oturuyor, gelecek aramayı cevaplamak için gözlerini bilgisayardan ayırmıyordu.





        Esneyerek kollarını havaya kaldırdı. Saat 10 olmasına rağmen arama hâlâ gelmemişti. Tam ekranı kapatacaktı ki bildirim ile hızla fareye elini attı ve aramayı yanıtladı.





      Ancak hızla ileri atıldığı için omzundaki battaniye sandalyenin altına sıkışmış, Marinette de sandalyeyle beraber yere düşmüştü.






     Luka önce karşı tarafta neler olduğunu anlamaya çalışır gibi durdu, ardından gülmeye başladı. "Marinette, iyi misin?"





       Genç kız sandalyeyi eski konumuna getirdi, sonrasında dizlerini yere koyup bilgisayar ekranına baktı. "Luka, öldüm ben, defin işlemlerim ne kadar tutar sence?"




   
      Luka elini çenesine koydu ve düşündüğünü gösreren mırıltılar çıkardı. "Hmm, şöyle iyi bir rahip tutsak, tabutunu kaliteli bir ağaçtan yapsak, bir de tabutuna gül de koyulur... 10 bin eurodan aşağı tutmaz." Marinette aniden ayaklandı ve üstünü silkeledi. "Ne alaka canım yaşıyorum ben. O 10 bin Euro'yu bana verin verecekseniz."





      Luka güldü ve çenesini avucuna yasladı. "Marinette, ekrana kafa atsana." Genç kız sorgulamadan kafasını ekrana koydu. Luka da eğilip kendi ekranını öpmüş, sonra geri çekilmişti. "Seni seviyorum Marinette, hâlâ taşınma işlemlerini bitiremedik bu yüzden çok sık arayamıyorum."





      Marinette de gülümsedi ve sandalyesinde geriye yaslandı. "Ben de seni çok seviyorum."

...

more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin