64/100

1.6K 143 9
                                    

"Let me be your gravity." -H

...

Luka: Marinette, hala uyanık mısın?

Marinette: Ah evet, ödevi bitirmek için henüz uyumadım.

Luka: Ben pijama partisine gelemeyeceğim büyük ihtimalle, sıkıntı olur mu diye soracaktım.

Marinette: Yo hayır, merak etme

Marinette: Seni zorlayacak değilim zaten

Marinette: Eğer işin çıktıysa anlayışla karşılarım^^

Luka: Nedense üzüldüğünü hissettim mesajlarda

Marinette: Eh, mutlu olmam garip olmaz mıydı zaten?

Marinette: Sen gelmeyince mutlu mu olayım dfghjkl

Luka: Yani, bu açıdan düşününce mantıklı geldi

Marinette: He he

Marinette: Ben her zaman haklıyım da işte, siz anlamıyorsunuz

Luka: Tamam tamam, öyle olsun

Luka: Bunu en kısa zamanda telafi edeceğim

Marinette: Aww, sürprizlere bayılırım

Marinette: Ben de bekleyeceğim o zaman^^

...


        Genç kız telefonunu sessize alarak masaya bıraktı ve dudağını büzdü. Eğlenceli bir pijama partisi istemişti, ama hiç de düşündüğü gibi olmayacaktı. En iyisi Alya'yı arayıp partiyi iptal etmekti.



      Bunun için fazla yorgun olduğundan dolayı ödevine odaklandı. Bitirmeden uyuması imkansızdı, yoksa yeni Kimya öğretmenleri tarafından ceza alacağı kesindi. Hiçbir şekilde Luka'yı suçlamıyordu, sonuçta o da son sınıf öğrencisiydi ve her zaman boş vakit bulundurması imkansızdı.




       Marinette iç geçirdi ve ödevinin bitmesiyle çantasını toplayarak yarım kalan kahvesini kafasına dikti. Ardından elinde çok sevdiği damla çikolatalı kurabiyelerle koltuğa oturdu, Osamu Dazai'ın İnsanlığımı Yitirirken kitabını alarak kaldığı yeri açtı. Kahvenin etkisinin geçmesi biraz zaman alacağından bu vaktini kitap okumaya ayırabilirdi.

...


more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin