48/100

1.8K 167 43
                                    

"Hak etmiştin. Çok ciddiyim, bir dahakine yakarım ." -F

...

        "Luka, bunlardan birini kaçırsam beni hapse atarlar mı?" Marinette yaklaşık 15 dakikadır kulağını kaşıdığı kurt köpeğinden gözünü ayırmadan söylemişti. Bir "Husky Kafe"ye gelmişlerdi ve Marinette geceyi bile orada geçirebilirdi.

(Aşağıda örneği var)

(Aşağıda örneği var)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


      "Marinette, daha gitmemiz gereken başka yerler de var. Hadi yavaş yavaş veda et onlara." Marinette yavru köpek bakışları ile Luka'ya döndü. "Luka, gitmesek olmaz mı?" Luka kalbinin hızlanmasını görmezden gelmeye çalışarak bakışlarını kaçırdı. "Olmaz, randevumuz var. Hadi veda et onlara."



     "Aşkım, bir dahakine gelip gece bile burada kalacağım. Bekleyin beni." Adını Chuuya koyduğu kısa boylu olanın burnuna bir öpücük kondurduktan sonra ayağa kalktı ve kafeden çıktılar. "Ah, Chuuya'nın ne kadar da mavi gözleri vardı! Nefes almıyorum sanırım!" Bileğini Luka'ya uzattı. "Luka baksana kalbim atıyor mu."



      Luka da bileğini tuttu ve bir süre bekledi. "Nabız yok! Marinette sen ölmüşsün!" Marinette ise aniden gelen cevapla korkarak endişeli bir yüz ifadesine büründü. "Ölecek miyim yoksa? Anneeee!"


...


      "Burası çok güzeeeelllll!!!" Marinette banklardan birine oturmuş, ormanlık alandaki piknik yerine göz gezdiriyordu. İlk defa buraya geldiği için etraf resmen gözünde parıldıyordu. Luka yakınlarda olan bir arkadaşına bıraktığı piknik sepeti ile dönmüştü. "Daha önce hiç gelmedin mi buraya?"



      "Annem ve babam her ne kadar öyle görünmese de biraz meşgullerdir. Ben de onları çocuksu mazeretlerle oradan oraya sürüklemeyi pek sevmem, zaten bir tek hafta Pazar günleri kapalı oluyoruz." 



     Marinette tam hüzünlü bir ifadeyle yere bakıyordu ki kafasına yediği su şişesi ile kaşlarını çattı. "Ne diye hüzünleniyorsun, kalk da bana yardım et."

...

more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin