57/100

1.7K 149 24
                                    

"Kesinlikle problem yokmuş canım ne alaka."-F

...

      "Telefonun çalıyor." Halsey Luka'nın omzunu dürttükten sonra 1 yıl önce ölmüş olan köpeğinin mezarına papatyaları bıraktı. Luka ise ilk başta kararsız kalsa da en sonunda telefonu cebinden çıkardı. Arayan Marinette'ti. Aceleyle telefonu açarak kulağına götürdü. "Alo?"

-Alo Luka? Müsait misin? Umarım rahatsızlık vermiyorumdur.

-Hayır, müsait olmasam açmam zaten.

-Ahahah haklısın. Ben şey diyecektim, okulun çatısına gelsene. Akşam 8'de.

-Marinette, okula gizlice girersek başımıza bela açılabilir.

-Hadi ya lütfen. Önemli bir şey söyleyeceğim.

-Tamam, öyle olsun. O zaman orada mı buluşalım seni alayım mı?

-Orada buluşalım. Bye!

Genç adam telefonu kapattı ve kardeşine baktı. Kardeşi de eve gitmeye hazırlanmıştı. "Kim aradı? Dur tahmin edeyim, sevdiğin kız değil mi?" Luka başını sallayarak onayladı ve kafasındaki düşünceleri geri çekecelerine sokarak eve doğru yürümeye başladı. Akşam ne söyleyecekti acaba? Neden o saatte? Neden okulda? Acaba başına bir şey mi gelmişti? Hayır, sesi oldukça düzgün çıkıyordu. Heyecanla saate baktı. Henüz 3 olan saatini parçalayabilirdi, tabii eğer 200 dolar değerinde olmasaydı. Nefesini seslice dışarı verdi ve gülümsedi. Ne olursa olsun, genç kızla alakalı olduğu sürece harika olacağı kesindi.

more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin