84/100

1.2K 102 9
                                    

         Genç kız akşam güneşine sağ tarafını vermiş, ayaklarını sallamaya devam ediyordu. Luka'yla birlikte çıkmaya başladıkları yerde buluşmaya karar vermişlerdi, o yüzden hiç vakiy kaybetmeden çıkmıştı çatıya.



       "Hadi ama Marinette," Luka genç kıza döndürdü kafasını ve üzgün bir bakış attı. "Üzülme böyle."




      Genç kız kafasını geriye yatırarak önüne gelen saçları savurdu, ardından güldü. "Anlamıyorsun Luka. Benzer bir şeyi daha önce de yaşamıştık. Böyle bir durumda mutlu olmam çok saçma olurdu zaten. Haksız mıyım?"





       Luka ister istemez onayladı ve derin bir nefes aldı. Yaz olmasına rağmen akşam esen rüzgar ortamı serinletmişti. "Ama, aramızdaki hiçbir şey değişmeyecek biliyorsun değil mi? Yani merak etme, senden başka kimseyle ilgilenmeyeceğim. Sen benim gözümün gördüğü tek kızsın zaten."







       Marinette ayaklarını geri çekerek doğruldu ve üstünü silkeledi. Ardından yere bıraktığı beyzbol şapkasını kafasına tekrar geçirdi. Üzerinde bordo bir eşofman ve siyah bir tişört ile gelmişti, büyük ihtimalle hazırlanmak için fazla vakti olmamıştı. "Luka, bu benim endişelendiğim konu değil. Sana güvenmediğimi falan mı sanıyorsun?"




       Luka şaşkınlıkla kafasını yana yatırdı. "Neye canın sıkılıyor o zaman?"

...

more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin