74/100

1.3K 111 13
                                    

        "Sen ciddi misin!? İmkanı yok!" Marinette kantindeki masada oturmuş, Luka'nın aniden gelip söylediklerini şaşkınca dinliyordu. "Hadi Marinette, neden olmasın ki?"



       "Çünkü ben saf Çinli bir prensesi oynamayı kabul ettim, kurtarılmayı bekleyen güçsüz bir Disney prensesini değil. Hem, neden senaryoyu değiştirdiler ki birden?" Luka iç çekti. "Gösteriye son 1 hafta kaldı ve oyuncuların 3'ü dün akşam kaza geçirmişler. Senaryo uzun olduğu için başkalarından oyunu oynamalarını isteyemediler, bu yüzden geriye bir tek çözüm kaldı: Çok bilindik bir oyunu oynamak. Pamuk Prenses de bunun için harika bir öneriydi."




      Marinette başını hayır anlamında sallayınca Luka Marinette'in elini tuttu ve yavru köpek bakışları atmaya başladı. "Mariiii, lütfen, sadece bir rol neden kabul etmiyorsun ki?"





       "Ben güçsüz bir prenses olmak istemiyorum çünkü!" Luka aklına bir şey gelmiş gibi gülümsedi. "Yani sen kurtarıcı rolünü oynarsan kabul edecek misin?"




     Marinette kahvesinden bir yudum alıp umursamazca başını aşağı yukarı salladı. Bu sırada Luka ellerini birbirine çarpıp neşeyle üst kata yönelmişti.





       Genç kız aniden durumu anlayınca kahve boğazına kaçtı, karşısında oturan Alya ise bu duruma gülmeden edemedi. "YOK ARTIK! SANA İNANAMIYORUM LUKA!"

...

more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin