26/100

2.1K 195 118
                                    

"Önce göm, sonra suni tenefüs yapıp geri hayata döndür. Zombi oldum iyice senin yüzünden yemin ederim."-F

...

      Marinette eskiz defterine bakarak sırasına doğru yürümeye devam etti. Ancak Chloe'nin taktığı çelme dolayısıyla sendelemişti. Tam düşüyordu ki başka bir kız onu tuttu. "Lacivert saç, mavi göz... Vaktinde geldim sanırım. Sen Marinette'sin, değil mi? Ben Fiona. Beni anonim gönderdi." Marinette duruşunu düzeltip üzerine çekidüzen verdi.


      "Ha bir de sana gelince," Chloe'nin dibine kadar girmişti resmen. Kızıl saçları ve siyah denecek kadar koyu renkli gözleri vardı. "Onun olana dokunamazmışsın, böyle söyledi. Ayrıca ona çelme taktığın ile ilgili kanıtım da var."

     Okul formasının ceketini omzuna astı ve sınıf kapısına doğru yürümeye devam etti. Tam çıkıyordu ki aklına bir şey gelmiş gibi durdu ve yandan bir bakış attı.

      "Bu arada, belediye başkanının kızı olman umurumda bile değil. Ben de Vincent Ophesis'in kızıyım. Bilgin olsun. Marinette'in başına bir şey gelirse, ölürsünüz. Sen, ve o biricik zengin baban."

      Marinette benzerliğin nereden geldiğini anladığı için sevinmişti. Vincent Ophesis belki de Avrupa'nın en büyük mafya ağına sahipti. Tabii, resmi olarak hâlâ bir kanıt bulunamamıştı.


     "Dur, bekle lütfen." Fiona tamamen arkasına döndü bu sefer. Merakla bakıyordu. "Beni düşmekten kurtardığın için minnettarım, ancak bu benim meselem ve senin arkana saklanarak korkak bir köpek olmaya hevesim yok. Ben, asil bir kediyim. Meyve suyu meselesi için zerre kadar pişman değilim. Rezil mi edeceksin? En fazla Çin'e kadar giderim. Ben zaten bir yere ait olmak zorunda değilim, Chloe. Çünkü ben senin gibi başkalarından beslenen bir parazit değilim. Başkalarını kötüleyerek kendini yüceltemezsin, o dev aynasına bakmayı kes artık." Herkes şaşkınlıkla Marinette'e bakıyordu. İlkokuldayken Marinette herkesin korktuğu bir tipti, sonrasında Chloe'nin okula gelmesi ile daha az şiddet yanlısı olmuştu. Çoğu kişi bu yüzden Chloe'den korkmaya başlamıştı, ancak yanılıyorlardı. Marinette ölümcül olabilecek bir hastalığa yakalandığından dolayı sinir krizi geçirmesi onun için tehlikeliydi. Ve antidepresan ilaç kullanmaya başlamıştı. Zamanla ilaç olmadan da sakin bir hayata alışmıştı. Ama herkesin bir sınırı vardı. Bir yere kadar.


        "Sevdim seni, bizimkinin neden ilgisini çektiğini anlıyorum. İyi o zaman, ben sizi bölmeyeyim, iyi günler~" Fiona sınıftan çıkınca Marinette de sandalyesi yerine masanın üzerine oturdu. Önce bir kıkırtı çıktı dudaklarından, ardından kahkaha attı. "O zamanlar sakin hâlimin sebebini Chloe sanıyordunuz ya, gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Şu paçavra mı bana zarar verebilecek? Bana, bana, Marinette'inize?"

...

YN: Hatırlarsanız Marinette Adrien'ı da dövmüştü. Marinette'in geçmişi ileride tam olarak açıklanacak.

more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin