46/100

1.8K 187 34
                                    

"Bence beni sinir etme Luka. En son böyle sinirlendiğimde ne olduğunu hatırlıyor musun?"-F

...

     "Marinette, bir arkadaşın gelmiş kapıda bekliyor!" Marinette ayağına tavşanlı panduflarını geçirdi ve yataktan çıktı. Sabahın bu saatinde, özellikle de pazar günü, kim geldiyse onu geri yollamayı planlıyordu. Uykusunu bölen herkese karşı "Cehenneme kadar yolun var lanet olası" moduna bürünüyordu.





     Merdivenlerden inerken duvarda asılı saate baktı. Saat sabahın 7'siydi. Hafta sonu için gereğinden fazla erkendi. Birazdan kasap bıçağıyla o 'çok değerli arkadaş'ına dalabilirdi.




     "Günaydın Marinette!" Luka'nın gayet dinç çıkan sesiyle genç kız ayağındaki pandufu yüzüne fırlattı. "Ulan. Gerizekalı. Sabahın Köründe. Niye. Bu. Kadar. Neşelisin?" Her bir kelimeyi özellikle vurgulayarak söylemişti. Luka ise hiç duymamış gibi genç kızı odasına doğru ittirdi. "Hadi git üstünü değiştirip gel dışarı çıkacağız!"




      Marinette sabah sabah hiç direnecek gücü olmadığından odasına çıktı ve siyah bir etekle beyaz gömleğini üzerine geçirdi. Aşağı geri indiğinde Luka ailesi ile konuşuyordu. "Tabii Sabine hanım, akşam geri getiririm. Bir şey olursa da haber veririm. Size iyi günler."


     Marinette ayağına hızla spor ayakkabısını geçirirken aniden onu merdivenlerin aşağısında bekleyen Luka'ya döndü.


"Nereye gidiyoruz ki biz?"

"Sürpriz!"

"Luka, bunun bedelini sana ödeteceğim. Pazartesi sabahı saat 3'de kapında olacağım. Görürsün. Bu artık bir savaş!"

...

more than a friend [lukanette/texting] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin