Πηγαίνω στο σπίτι και κλείνομαι κατευθείαν στο δωμάτιο.
Δεν θέλω να μιλήσω σε κανέναν. Ειδικά στην μάνα μου που θα με ζαλίσει να μην φύγω από το σπίτι.Μια ερώτηση με βασανίζει από τότε που δέχτηκα να γίνω το "κορίτσι " του Αλεξ.
Γιατί;
Γιατί άφησα την κυρία Άννα να με επηρεάσει.
Ίσως αν δεν λυπόμουν τον Αλεξ να μην το έκανα.Δεν ξέρω πως θα το χειριστώ. Πώς θα κάνω την ψεύτικη κοπέλα του αλλά να φαίνεται πως είμαι κανονικη;
Θεέ μου... Που έμπλεξα;
Τις σκέψεις μου διακόπτει ενα χτύπημα στην πόρτα.
Μετά από ένα δευτερόλεπτο μπαίνει μέσα ο Ανδρέας.
《Γεια》του λέω ενώ σηκώνομαι από το κρεβάτι.
Εκείνος κάθεται δίπλα μου και με κοιτάει με ένα λυπημένο ύφος.
《Ισχύει ότι θα φύγεις από το σπίτι; 》με ρωτάει με στεναχωρημένο τονο.《Ναι... Θα παραιτηθώ από το μαγαζί που δουλεύω και θα δουλέψω στην εταιρία του κύριου Ιάσωνα για να μαζέψω λεφτά και να βρω ένα δικό μου σπίτι ... ξέρεις, έπρεπε να κάνω μια αλλαγή στην ζωή μου.》 Του απαντάω όπως σκέφτομαι.
《Αυτό είναι δύο αλλαγές. Όχι μια 》λέει για να με πειράξει και γελάμε.
《Θα μου λείψεις όταν θα φύγεις 》συνεχίζει.
《Δεν θα φύγω σήμερα ξέρεις... στους επόμενους μήνες όμως... Δεν θα είμαι εδώ 》του λέω και του ανακατεύω τα κάστανα απαλά μαλλιά του.
Εκείνος χαμογελάει αχνά, με πλησιάζει και με αγκαλιάζει σφιχτά.
Νιώθω την ζέστη του ανάσα στον λαιμό και τον απομακρύνω από κοντά μου γιατί με γαργαλάει.Με κοιτάει στα μάτια και χαμογελάει 《είσαι πολύ καλή αδερφή... 》λέει και μου χαϊδεύει το μπράτσο, 《...Να το ξέρεις》συνεχίζει και νιώθω να συγκινούμαι.
Ο Ανδρέας μπορεί να είναι μικρότερος αλλά πραγματικά πολλές φορές νομίζω πως είναι μεγαλύτερος από εμένα.
Σηκώνεται αργά από το κρεβάτι και με σταθερά βήματα κατευθύνεται προς την άσπρη πόρτα του δωματίου μου. Την ανοίγει και καθώς βγαίνει, μου χαμογελάει. Του χαμογελάω και εγώ αν και δεν νιώθω χαρούμενη.
Θα προδωσω έναν φίλο μου.
Ένα φίλο που μου στάθηκε πολλές φορές.
Αλλά το κάνω για το καλό του.Ξυπνάω από τις σκέψεις μου και τεντώνομαι για να πάρω το κινητό μου από το κομοδίνο δίπλα από το κρεβάτι.
YOU ARE READING
Unexpected Love
Teen FictionΕύκολο να λες πως μισείς κάποιον, δύσκολο να λες πως αγαπάς κάποιον. Όμως και τα δύο είναι συναισθήματα. Είτε αληθινά είτε ψεύτικα. Πολλοί θα προδωθούν και πολλοί θα προδώσουν. Αλλά όλα έχουν σχέση με την προδοσία. ~ Όλα είναι σχετικά. Όλα είναι...