Ακούω έναν ήχο και ξυπνάω. Κοιτάω γύρω μου και καταλαβαίνω ότι δεν είμαι σπίτι μου.
Μετά θυμάμαι ότι είμαι στο σπίτι του Νικ.Χθες μετά απο πολύ κόπο κατάφερα να κοιμηθώ. Γυρνούσε στο μυαλό μου συνέχεια η σκηνή μου με τον Νικ.
Ο τρόπος που αγκάλιαζε την μέση μου.
Ο τρόπος που φιλούσε τα χείλη μου και τον λαιμό μου που με έκανε να θέλω να παραδοθω σε αυτόν από την πρώτη στιγμή.Μετά από πολλές σκέψεις κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μου αρέσει.
Και μάλιστα πολύ.
Ξύπνησα από τον λήθαργο καθώς άκουσα ξανά έναν ήχο.
Σηκώθηκα και πήγα προς το μέρος που άκουσα τον ήχο.
Μόλις μπαίνω μέσα στον χώρο που είναι η κουζίνα βλέπω τον Νικ να φτιάχνει κάτι φαγώσιμο.
Φαίνεται πως με κατάλαβε γιατί γύρισε και με κοίταξε.
《Καλημέρα. 》λέει χαμογελαστά και φαίνεται πως είναι ευδιάθετος.
Τον κοιτάζω και του χαμογελάω ελάχιστα.
《Καλημέρα 》του απαντάω σιγανά.
Εκείνη την ώρα βάζει κάτι σε ένα πιάτο και το ακουμπάει στο τραπέζι.
《Έλα. Κάθισε να φάμε λίγο πρωινό πρώτα》με προτρέπει να καθίσωΤραβάω την καρέκλα και κάθομαι απέναντί του.
Στο τραπέζι υπάρχουν πολλά φαγητά.
Εγώ ξεκινάω με το κέικ σοκολάτας που έχω μπροστά μου.
Δαγκώνω λίγο και μπορώ να πω πως είναι το καλύτερο κέικ που έχω φάει ποτέ!
Με κοιτάει ενώ τρώω και το υπόλοιπο μικρό κομμάτι και εγώ σκύβω το κεφάλι γιατί ντρέπομαι.
《Σου αρέσει; 》ρωτάει ενώ με κοιτάει με ενθουσιασμό.
《Είναι υπέροχο! Ίσως απο τα καλύτερα κέικ που έχω φάει! 》μιλάω ενώ μπουκωνω και το άλλο κομματάκι.
《Εγώ το έφτιαξα 》λέει περήφανος και με εκπλήσσει αφού κοντεύω να το φτύσω στην μούρη του.
《Αποκλείεται!!!》φωνάζω και εκείνος γελάει.
《Άμα λες αλήθεια θέλω να την επόμενη φορά που θα φτιάξεις κέικ, να μου φέρεις! Είναι τόσο τέλειο! 》συνεχίζω να μιλάω ενώ τρώω και ξανατρωω από το ίδιο κέικ.
Έχω φάει προς το παρόν 3 κομμάτια.
《Σου έχω δυσάρεστα νέα 》λέει και μου φαίνεται κάπως στεναχωρημένος.
YOU ARE READING
Unexpected Love
Teen FictionΕύκολο να λες πως μισείς κάποιον, δύσκολο να λες πως αγαπάς κάποιον. Όμως και τα δύο είναι συναισθήματα. Είτε αληθινά είτε ψεύτικα. Πολλοί θα προδωθούν και πολλοί θα προδώσουν. Αλλά όλα έχουν σχέση με την προδοσία. ~ Όλα είναι σχετικά. Όλα είναι...