Autorul POVESTEȘTE
Totul pare sa o ia razna.. din nou. Liniștea ce s-a construit după moartea celor doi, Jason și tatăl său, Clifford Blossom, un nou atac și o nouă problemă pentru Betty Cooper, apare.
-Dupa aproape un an-
Cole POVESTEȘTE
Cole: Daca o vezi pe Jess, roag-o sa te lase sa ii faci o poză. Vreau sa scriu un articol despre concursul de la chimia organică pe care a câștigat-o.
Alex: Altceva?
Cole: Și o poza echipei de fotbal. Urmează campionatul. Este important pentru liceu.
Alex: Ok, o să îți trimit pozele in 3 ore.
Bat palma cu el apoi îmi pun rucsacul negru în dulap și mă îndrept către ora de fizică. Îndată ce ajung in clasă, gălăgia colegiilor pe care o făceau în legătură cu noul număr al revistei liceului, îmi spărgeau timpanele.
- Faci articol și despre căpitanul echipei?
- Știi că urmează concursul de franceză pe oraș?
- Când vei face articolul despre majoretele liceului?
Cole: Toate sunt in proiect, deci o să le vedeți în revista care urmează.
Într-un final mă așez în bancă lângă iubita mea dragă, Betty. Avea căștile în urechi iar ochii in telefon. Mă apropii ușor să o sărut dar se ferește.
Betty: Tu erai..
Zâmbind mă sărută in loc sa o fac eu. Râzând îmi pun caietul pe banca. Priveam prin clasă, prin gălăgia și agitația de aici.
Betty: Voi pleca mai devreme de la liceu..
Cole: De ce?
Betty: Mama are nevoie de o mână de ajutor la gazetă.
Cole: Aaa.. ok in regulă..
Cheryl POVESTEȘTE
*Auzind ușa de la intrare*
Mama: Cheryl?
Cheryl: In living, mamă.
Destul de concentrată privind focul, auzeam tocurile mamei ce se apropria de cameră.
Mama: Cheryl, ce se întâmplă? Ce miroase?
Cheryl: Benzină. Voi pune capăt totul. Va arde.
Mama: Cum?..
Arunc foarte serioasă lumânarea aprinsă în baltă de benzină, luând în numai 2 secunde foc un sfert de living.
Ieșind repede din casă împreună cu ea, priveam șocate de cum arde casa. Asta a fost. Mi-am dus planul până la capăt.
Plângând și împingându-ma. Nu îmi pasă se sufletul mamei. Mai am un singur lucru de făcut..
Cheryl: Vino!..
Cole POVESTEȘTE
Cole: Mda.. nu știu..
Truker: Crede-mă, daca vrei sa ii faci o surpriza adevărată, du-o la cafeneaua din oraș și cumpărai milkshake pentru toată ziua.
Cole: Am făcut asta deja..
Truker: Cumpărai o agendă cu coperta pufoasa roz, paginile cu miros de căpșuni și să aibă lacăt.
Cole: Stai, ce?
Truker: O agendă.
Cole: Agendă?
Truker: Da, nu știi că are un jurnal?
Cole: Jurnal?
Truker: Doamne, cât de idiot ești. Nu știi că are un jurnal in care scrie toate întâmplările ei?
Cole: Nu...
Truker: Ce fel de iubit ești? Nu stii ce are?
Cole: Nu mi-a spus de niciun jurnal și nici nu am prins-o in timp ce scria..
Truker: Mă rog, acum că știi de agendă, sa nu te uiți prin el. Nu îi place. Odată mi-a dat cu el în cap.
Cole: Cum arată?
Truker: Este de dimensiune A2, iar coperta este plina de stickere cu pisici.
Cole: Wtf..
Truker: Este ciudat pentru noi, dar nu și pentru ea.
Cole: Adevărat..
Lăsând liniștea ceva secunde, spusese..
Truker: Cred că o să intru în casă. Sunt rupt de oboseală.
Cole: Înțeleg, baftă la somn.
Batem palma apoi se ridicase de lângă mine și se duce către casa lui. Am mai profitat puțin de apusul soarelui și atmosfera de pe stradă.
Într-un final mă ridic și intru in casă. Tata lucrează de noapte deci sunt sigur. Intrând în camera mea, îmi iau direct laptop-ul și încep să lucrez la noul număr al revistei..
CITEȘTI
Darkness || Part.2 O Vară
Teen FictionCarte bazata pe serialul "RIVERDALE". Sezonul 2. Continuarea cărții "O Vară". Pericolele apar din nou pentru Betty Cooper și prietenii ei. Iubire? Mafie? Răpire? Moarte? Vor încerca să scape de toate obstacolele dușmanului? Sau de fapt, cine este du...