Cole POVESTEȘTE
Alice: Vreau o explicație!
FP: Alice, doar totul va fi bine. Ok?
Alice: Dar parca era la închisoare..
Cole: Așa știam și noi..
Alice: Sunt foarte supărată pe tine Cole..
Cole: Știu, și merit..
Dând telefonul lui tata ce apelul era pe speaker. Alice pare complet distrusă ca toți ceilalți. Este extrem de supărată pe mine dar și pe tata care a plecat fără ea. Cică au avut o înțelegere.
Și apropo de înțelegere. Lorenzo a sfătuit-o pe Alice ori sa îi trimită bani pentru a lua-o pe Betty, ori.. să mă duc eu singur sa o iau.
Aș prefera a doua variantă. Dar toți îmi spun că ar putea fii o capcană. Așa că nu putem alege nicio variantă.
Cole: Tata.. trebuie sa îți spun ceva..
FP: Ce?
Cole: Nu știu dacă ar avea o legătură dar cert este că Dylan știe de lucrul ăsta, făcând-o pe Betty sa înnebunească..
FP: Ce s-a întâmplat?
Toți ceilalți se uitau la mine. Pentru că știau ce voiam sa îi zic lui tata. Mai ales mă simt foarte amenințat de privirea lui Truker.
Cole: Acum câteva luni, am omorât un om..
FP: Ce ai facut?..
Devenise foarte alb la față iar privirea lui era una șocată..
Cole: Adică a fost un moment în care am urmărit-o pe Betty intr-o noapte. A fost luată pe sus de către un bărbat și dusă în pădure. Tocmai voia să o violeze. Ce puteam să fac?
FP: In niciun caz sa îl omori..
Cami: Toți i-am zis asta..
FP: Și sper că ai facut ceva cu cadavrul..
Cole: L-am ascuns foarte bine. Dar îmi asum orice..
FP: Adică nu ești sigur?
Cole: Deloc..
Betty POVESTEȘTE
Stăteam foarte speriata, legată și cu scotch la gură, intr-un colț al pivniței ghemuită unde am fost pusă. Dylan era de pază dar foarte liniștit și parcă apăsat de gânduri, stătea pe masă și se juca cu bricheta.
Dylan: Să nu îți fie frică..
Încercam să vorbesc dar scotch-ul nu îmi dădea voie. Văzând acest lucru, venise lângă mine și mi-l dă cu grija jos.
Dylan: Ziceam să nu îți fie frică de Cole..
Betty: D-De unde știi?
Dylan: Ce să știu?
Spune plictisit urcandu-se înapoi pe masă.
Betty: De acel om..
Dylan: Aaa.. de noaptea aceea? Pai am fost acolo.
Betty: Cum..
Dylan: Am văzut tot. Doar eram trecător plimbandu-ma prin pădure. Apoi am auzit niste țipete cunoscute, am vrut sa intervin dar l-am văzut pe Cole cum l-a desfigurat.
Betty: Și ce căutai in oraș?..
Dylan: După o lună de la plecarea voastră, am venit și eu.. dar oricum, nu mai are importanță. Doar când îl vei revedea pe Cole, spune-i că cealaltă parte a lui l-a scăpat de necaz.
Betty: L-ai scăpat?..
Dylan: M-am asigurat că ați ieșit din pădure, apoi am ars cadavrul. Așa se ascunde o treabă murdară, nu cum a făcut el..
Alice POVESTEȘTE
Imediat dupa ce am vorbit cu FP și Cole, m-am refugiat într-o sticlă de vin și camera a mea cu William. Îmi fac micul bagaj.
William: Crezi că este o idee buna? Știe FP de ce nu te-a luat..
Alice: FP a ales calea greșită. Daca a uitat cat de rea eram in timpul mafiei, problema lui. O sa fac asta doar pentru Elizabeth.
William: Nu te poți duce singura..
Alice: Cu ce ai putea ajuta? Nu cunoști situația..
William: Știu, sunt conștient. Dar ziceam că nu poți merge singura până a acolo..
Alice: Cum am zis, fac orice pentru Elizabeth..
CITEȘTI
Darkness || Part.2 O Vară
Teen FictionCarte bazata pe serialul "RIVERDALE". Sezonul 2. Continuarea cărții "O Vară". Pericolele apar din nou pentru Betty Cooper și prietenii ei. Iubire? Mafie? Răpire? Moarte? Vor încerca să scape de toate obstacolele dușmanului? Sau de fapt, cine este du...