Uau! Deci uaaau! Prima oară când am scris volumul 1, nu credeam că ideea asta va ține mult. Nu credeam că va fii așa votată și interesantă.
Sincer, mie îmi place foarte mult serialul RIVERDALE (nu mai rezist până în octombrie la al 3 lea sezon). Serialul îl știu de la o colega de liceu, primul episod l-am văzut vara trecută. M-i s-a părut extreeeeeem de plictisitooooooor. Și după câteva luni, pentru că tot terminasem alt serial, am zis totuși să văd până la urmă ce este cu serialul RIVERDALE. Și.. dragoste la a doua vedete a fost. 😂😂Am avut foarte multe persoane care mi-au scris in privat că, nu sunt ideile mele, că mulți fac acest lucru, de a face o carte despre serial. Da în regulă, toți fac pentru că toți au imaginație. Am primit foarte mult hate. Și nu înțelegeam de ce. Doar că făceam o carte bazata pe serial și luasem doar personajele? Tot ce este in prima și a doua carte, toate cuvintele, conversațiile și întâmplările sunt idei PROPRII. In afara de moartea lui Jason, moartea lui Clifford și incendierea casei Blossom.
Lăsând lucrurile rele, vreau sa vă mulțumesc foarte mult pentru timpul acordat că ați citit și ați stat cu sufletul la gură pentru următorul capitol. Va mulțumesc foarte mult că v-ați scris părerea despre carte (m-a ajutat foaaarte mult) și pentru cuvintele frumoase.
In fiecare carte pe care o termin scriu un ultim capitol cu mulțumiri. Deci mulțumesc!
Idea bazata pe serialul Riverdale a ajuns la final. Și mă bucur că am ajuns până aici cu 2 volume și interesante.
Daca mai doriți cărți scrise de mine, vizitați profilul, follow și veți afla de cărțile noi. Apropo deci stați geana pe profil că vine ceva nou în curând.
THANK YOU GUYS!!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤- HeyImDarky
2018
CITEȘTI
Darkness || Part.2 O Vară
Teen FictionCarte bazata pe serialul "RIVERDALE". Sezonul 2. Continuarea cărții "O Vară". Pericolele apar din nou pentru Betty Cooper și prietenii ei. Iubire? Mafie? Răpire? Moarte? Vor încerca să scape de toate obstacolele dușmanului? Sau de fapt, cine este du...