Autorul POVESTEȘTE
Situația de a o salva pe Elizabeth Cooper din mâinile tatăl ei, devine din ce in ce mai complicată. Relația dintre Betty și Cole se află într-o încurcătură, din vina părinților celor doi. Oare vor înțelege Betty și Cole că părinții lor au un copil din adolescența lor? Se vor împăca cu idea? Relația celor doi, va ajunge la sfârșit din cauza apariției lui Penny?..
Cole POVESTEȘTE
Acum am înțeles care a fost idea. Dylan este păpușa lui Lorenzo. El îi face toată treabă murdară. El a rapit-o pe Betty din casa Blossom, și tot el are grija de ea și încercă să o salveze de acolo.
Până la urmă ce tot vrea Lorenzo? Betty va fi salvată. Cu ce se va alege? Ce va câștiga din războiul ăsta?
Oftănd urc micile scări de la rulota și deschid ușa. Toți se afla in micuțul living. Mai puțin acea persoana necunoscuta și blonda.
FP: Cole, unde ai fost?
Cole: Am avut nevoie de o plimbare..
FP: Fix acum? Când trebuia să ajungă sora ta?
Spune cu puțin zâmbet pe chip și în același timp arătând către persoana feminină, blonda și purtând o jacheta a șerpilor.
Cole: Deci ești și un șarpe.
Penny: Penny, fosta viitoarea și actuala ta soră.
Cole: Lasa-te de rolul ăsta.
Cheryl: Nu fi rău, ea este foarte simpatică și drăguță.
Alice: Cole, macar fă cunoștință cu ea.
Cole: Bine. Cole, fostul tau frate și actualul iubit al surorii noastre.
Penny: Încântată de cunoștință. Abia aștept să o cunosc și pe sora mea. Adică iubita fratelui meu.
Avea simțul umorului extrem de ridicat. Și sarcasmul este exagerat. Dându-mi ochii peste cap, mă duc în camera mea și trântesc ușa în urma mea. Trântindu-ma in pat și încercând să caut mai multe modalități cum as putea sa o salvez, adorm.
Dylan POVESTEȘTE
Betty: Sa nu te uiți, da?
Dylan: Sunt cu spatele, ce as putea sa vad?
Betty: Puneți mâinile la ochi.
Oftând îmi pun mâinile la ochi, chiar daca sunt cu spatele la ea in timp ce se îmbracă în hainele aduse de Cole.
Betty: Doar că ești geamănul lui, asta nu înseamnă că trebuie să vezi și tu..
Dylan: Și nici nu vreau.
Betty: Foarte bine.
La semnalul ei, că a terminat, mă întorc și iau punga cu mâncare de pe masă.
Dylan: Ai scăpat și de frânghiile care te țineau legată.
Betty: Îți mulțumesc. Mă mir că încă mai este așa înțelegător.
Dylan: Macar te-ai ales cu ușa și geamurile închise pe dinafară.
Betty: E bine că nu mai sunt legată. Am rana la încheieturi.
Dylan: Trebuie sa vorbim despre ceva.
Betty: Mh?
Spune mâncând într-una din orezul fiert cu legume.
Dylan: Nu știu cum să îți zic..
Betty: Despre?
Dylan: Ah..
Oftând zgomotos, scot telefonul din buzunar și îl apelez pe Cole. După câteva încercări, răspunsese.
Dylan: Spune-i tu. Eu efectiv nu pot.
Cole: Despre?
Dylan: Despre Penny idiotule.
Betty: Penny?! Cine-i Penny?
Îi dau telefonul să vorbească cu Cole. Era așa fericită că îi auzea vocea dar când a început să afle despre acea Penny, chipul ei devenise fara nicio emoție.
Betty: O sa fiu ok..
- ....
Betty: Și eu te iubesc..
Închizând apelul cu lacrimi in ochi, îmi dă telefonul.
Betty: Daca mama nu îmi va da explicații despre asta, voi pleca din casa ei.
Dylan: Mai întâi să o asculți.
Betty: Bine înțeles. Tu ai văzut-o?
Dylan: Nu. Doar mi-a zis de ea.
Betty: Dumnezeule..
Cole POVESTEȘTE
Mă simt mai liniștit că i-am auzit vocea, că știu că este bine și că am împărțit cu ea vestea cu "sora" noastră.
Pentru că nu mai aveam somn, ies din camera și mă trântesc direct pe canapea. Pur și simplu trec nepăsător pe lângă Penny ce era la bucătărie. Pregătea ceva.
Văzând că suntem doar noi 2, fără să vreau incep sa o întreb..
Cole: Unde sunt restul?
Penny: Habar n-am. Tocmai ce m-am trezit și eu..
Oftând, iau telecomanda și deschid TV-ul. Ea vine liniștită lângă mine și îmi întinde un bol cu popcorn.
Cole: Nu vreau.
Penny: N-am pus otravă.
La spusele ei, iau un pumn de popcorn și încep să mănânc in timp ce sunt cu ochii la TV.
Penny: Deși am.
Cole: Ai otravă?!
Penny: De ce nu? Știi ce plăcut este să vezi oameni cu spumă la gură?
Cole: Ce scârboasă esti!
Penny: Mi s-a mai spus.
- după 30 de secunde de liniște -
Penny: Auzi..
Cole: Ce vrei?
Penny: Câți ani ai?
Cole: 19.
Penny: Oh, eu am 30.
Cole: Nu te-a întrebat nimeni.
Penny: Pai și sora noastră câți ani are?
Cole: Sora ta are 18.
Penny: Dar sora mea nu este și sora ta?
Cole: Sora ta e doar a ta. Ea îmi este iubită nu sora.
Penny: Aha.. ok.
- după alte 30 de secunde de liniște -
Penny: Auzi..
Cole: Ce mai vrei?
Penny: Tata mi-a spus că mai avem un frate.
Cole: Geamăn cu mine.
Penny: Drăguț. Dylan?
Cole: Da. El a rapit-o pe Betty.
Penny: Deci nu este de partea noastră.
Cole: Ba da. Tocmai pe el îl așteptăm, ne va anunța cand să dăm lovitura.
Penny: Aaa..
CITEȘTI
Darkness || Part.2 O Vară
Teen FictionCarte bazata pe serialul "RIVERDALE". Sezonul 2. Continuarea cărții "O Vară". Pericolele apar din nou pentru Betty Cooper și prietenii ei. Iubire? Mafie? Răpire? Moarte? Vor încerca să scape de toate obstacolele dușmanului? Sau de fapt, cine este du...