Capitolul 13

675 38 0
                                    

Cole POVESTEȘTE

Sweat Pea: Asta ar însemna să o păzim 24/7. Și noaptea..

Fangs: Taci mă, ne băgăm.

Cole: În regulă, dar este o problemă.

Toni: Cum ar fii?

Prefer sa nu am discuții cu Toni. Ea a înrăutățit situația dintre mine și Betty. Nici nu știu cum să îi zic că m-am sărutat cu Toni. Și dacă nu va afla de la mine, va fii rău mai târziu.

Cole: Trebuie sa caut un alt loc unde să stau. Hotelul ăla îmi mănâncă banii.

Fangs: Rulota.

Cole: Nu ați luat-o de acolo?

Toni: Nu. Doar am mutat-o.

Cole: Super. Voi veni mai pe seară.

Salutându-i la plecare ies din clubul șerpilor și mă îndrept liniștit către casa lui Cheryl. Noroc că știam din înainte cealaltă casă a ei.

Ajungând într-un final, îmi fac curaj și bat la ușă mare de la intrare. Așteptarea a durat numai 2 minute și îmi deschisese Cheryl.

Cheryl: Oh, Cole..

Cole: Bună, pot vorbi cu Betty?..

Cheryl: Desigur.

Cu zâmbetul pe buze mă primise in casă.

Cheryl: Bine că ai venit să vorbești cu ea. Este puțin tristă.

Din bucătărie iese doamna Blossom. Când mă văzuse mă privea foarte atentă.

Cole: Buna ziua, doamna Blossom.

Cheryl: Mda.. hai in cameră să vorbești cu Betty.

Am rămas puțin uimit de mama lui Cheryl. Se vedeau clar semnele după arsuri. Roșcata mă dusese in cameră și..

Cheryl: Blondish, ai un musafir.

Betty: Poftim? Aaa..

Ea se afla pe marginea patului și scria ceva Intr-un fel de agendă. Ah.. agenda!

Cheryl: Fără prostii.

Și ieșise la fel de vesela din cameră lăsându-ma singuri. Oare cum avea un mic zâmbet că mă vedea dar nici nu îmi vine să îi zic de Toni.

Cole: Nu am vru-...

Betty: Uite Cole, am ajuns la concluzia că este o perioadă foarte stresanta și ciudată pentru noi. Cred că de asta am și ajuns și în situația asta..

Cole: Știu, înțeleg. Chiar nu am vrut sa ajung la ce am spus de dimineață. Dar trebuie să îți spun ceva..

Betty: Ce?

Cole: De dimineață m-am dus să mă întâlnesc cu Toni pentru șerpi sa ne ajute.

Betty: Și?

Cole: Și că sa fiu sincer și ca ar trebuii să știi, am fost sărutat de ea..

Pur și simplu se uita in ochii mei și puteam să jur că avea lacrimi. Simțeam o ură, o frică, o nervozitate.

Betty: Te-ai s-sarutat cu Toni?..

Cole: Chiar n-am vrut! Ea a făcut pasul. Îți pot confirma și Truker cu Cami..

Betty: Dar era pe invers..

Cole: Așa știu și eu..

Betty: In regulă, nu cred că mă deranjeaza.

Cole: Sper să nu..

Betty: Mă duc la baie..

Cole: Bine.

Se ridică de lângă mine de pe marginea patului și se duce la baie. Imediat după ce a închis ușa, am deschis agenda și am făcut câteva poze la ce scria pe acolo. Am pus-o la loc cum era ea apoi revine de la baie.

Cole: Și.. o să dormi aici?

Betty: Câteva zile. Până ne vom reveni. Este ok?

Cole: Da! Ai ales o perioada bună. Eu voi pleca de la hotel.

Betty: Și unde vei sta? Pot vorbii cu Cheryl..

Cole: Nu! Șerpii încă au păstrat rulota. Voi sta acolo.

Betty: Aaa.. ok atunci..

Vazand-o că este bine, mă gândesc să plec și să o las împreună cu Cheryl.

Cole: Eu voi pleca..

Betty: Bine, vorbim la telefon.

Cole: Daca este ceva, mă anunți.

Betty: Desigur.

Cu un zâmbet fals, ies din camera lui Cheryl. Credeam că mă va oprii să nu plec. Dar m-a lăsat. Poate ca își dorea sa plec. Pe hol o vad pe Cheryl..

Cole: Eu plec.

Cheryl: Oh, e totul bine?

Cole: Da, am vorbit. Poți fii tu cu ochii pe ea cât timp nu sta cu mine?

Cheryl: Desigur. Daca se întâmplă ceva, te sun.

Plec fara sa mai zic nimic. Îndată ce pun mâna pe clanța ușii de la intrare, o văzusem pe doamna Blossom, privindu-ma foarte sec și vorbind la telefon..

Darkness || Part.2 O VarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum