PODZIĘKOWANIA + NOWE OPOWIADANIE!

20K 352 71
                                    

Postanowiłam, że zakończę moją amatorską opowieść w tym momencie. Teraz sami możecie dopowiedzieć sobie zakończenie. Do tego nie miałam już pomysłu co mogłoby się dalej stać, a ciągnięcie opowiadania tylko po to, aby coś tam jeszcze było, jest moim zdaniem bez sensu.

Dziękuje bardzo wszystkim, którzy czytali, oddawali głosy i komentowali! Wasza aktywność była bardzo ważnym elementem dla mnie, który motywował do dalszego działania.

Z tego miejsca mogę obiecać Wam, że to nie koniec mojej przygody pisarskiej na wattpadzie! Kolejne opowiadanie ukaże się w najbliższym czasie, dlatego zachęcam do śledzenia mojego profilu, aby nie przegapić nowych publikacji.

Pierwszy raz, napisałam opowiadanie, które po kilku rozdziałach nie zniknęło, więc jestem naprawdę z siebie dumna. Możecie teraz dostawać dużo powiadomień odnośnie aktualizowania rozdziałów, ponieważ będę je na nowo czytać i poprawiać błędy.

Dziękuje Wam jeszcze raz, że byliście!

                                                                                             *

KOCHANI! Aktualizuję "rozdział" ponieważ przybywam tutaj, aby powiedzieć Wam o moim nowym opowiadaniu, które jest już dostępne na moim profilu. Pojawił się już prolog i pierwszy rozdział, który może być nudy, ale obiecuję, że za chwilę akcja się rozkręci! 

Zapraszam wszystkich na opowiadanie "Dziewczyna z bronią w ręce"!

(Nie)przyzwoita asystentka ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz