De vorige keer
"Zo meiden, hoe komt het dat Salenka zo groot is?"
POV Salenka
Ik kijk Allegria vragend aan. Wat moet ik zeggen??? HELP!!!! 'Kuch kuch, ik ben er ook nog. En Skylight ook.' 'Oef, je red me echt Islingr.' 'Weet ik toch. Ik ben geweldig.' 'Zucht, typisch jij.'
"Wel ik wacht." zegt King ongeduldig. Maar opeens bedenkt hij iets. "Allegria, jij bent toch ook getransformeerd?" "Ja." "Wel laat meer zien." "Maar-maar, en mijn kleren?" King zucht even. "typisch meiden." zucht hij zacht maar door mijn extra verbeterde gehoor door godin zijnde hoor ik hem toch. Pff denk ik. "Ga daar maar." en hij wijst naar een kleine kamer naast het kantoor. Allegria loopt ernaartoe en gaat naar binnen. Even later horen we een zacht krassen tegen de deur. Ik sta snel op en open de deur. De roodbruine wolf die even groot is als een volwassen mannelijke wolf komt binnen en kijkt King afwachtend aan. "Verander maar terug binnen." en hij gebaard naar de deur. Allegria gaat alweer naar binnen. En komt even later terug buiten. Samen lopen we terug naar de stoelen en gaan weer zitten.
"Correctie, waarom zijn Jullie wolven zo groot?" vraagt hij met nadruk op jullie. 'Zeg dat jullie wolven in een ander leven iets voor de Maangodin hadden gedaan. Zeg niets van de Woudgodin.' 'Waarom niet?' 'Schiet op! je vader word ongeduldig! En Jungle Dance zegt het zelfde tegen Allegria!'
"Mag ik eerst?" Vraagt Allegria terwijl ze mij veelbetekenend aankijkt. Ik knik. "Oké, mijn wolf heeft in een ander leven de Maangodin een grote dienst gedaan en de Maangodin was zo dankbaar dat ze haar heeft beloond met een grotere gedaante." verteld ze in één adem. "En mijn wolf heeft in een ander leven..." 'Het leven van de Maangodin gered anders word het saai!' 'Nee!!! Zeg maar dat je wolf de Grot van de Maan heeft helpen verdedigen toen mensen die wouden vernietigen!' "Sorry, mijn wolf kwam er tussen. Dus ik zei: Mijn wolf is zo groot omdat ze in een ander leven De Grot van de Maan heeft helpen verdedigen toen mensen die wouden vernietigen. En de Maangodin was zo dankbaar dat ze mijn wolf ook heeft beloond met een groter lichaam." vertel ik. "Oké, ik begrijp het." zegt King.
"Oké, nu we dat gehad hebben. Hoe heten jullie wolven?" vraagt mijn vader. "Rosé." "Islingr." "Islingr? Wat betekent dat?" vraagt pap verward. "Dat betekend lichtbrenger in een oeroude taal die niet meer bekend is." leg ik uit. "A, Oké."
"Mogen we nu gaan?" vraag ik een beetje brutaal. "Niet zo brutaal young lady." zegt pap nep verontwaardigt. "Okehe." zeg ik lachend.
Samen lopen ik en Allegria naar buiten.
"Kunnen we please gaan dansen??? Ik moet ontspannen." vraagt Allegria. "Tuurlijk!" antwoord ik met een big smile.
En samen lopen we de trap op en lopen eerst even naar mijn kamer om onze danskleren te halen en vervolgens lopen we naar mijn studio.
_________________________________________________________
Hoi hoi, dit is het weer voor vandaag.
I hope you enjoy this book. (Voor mensen die geen engels kunnen: ik hoop dat je geniet van dit boek).
Ik ga proberen om vanaf nu elke zondag een nieuw hoofdstuk te plaatsen. Maar ik kan niet zeggen dat dat gaat lukken! Als het later dan zondag is zal het of een extra lang hoofdstuk zijn of 1 keer twee hoofdstukken. Hangt er vanaf.
Ook is school terug begonnen. Niet dat ik het erg vindt XD.
586 woorden.
Oké, ik laat het hier bij.
Tot hoop ik zondag!
JE LEEST
The story of the Moonchild (On Hold)
FantasyJe innerlijke wolf krijgen, klinkt geweldig toch? Je vrij kunnen voortbewegen, geen verplichtingen en zorgen aan je hoofd. Dat is wat Salenka Moonlight verwacht, maar jammer genoeg is de realiteit iets anders dan ze verwacht had. __________ Hallo me...