A/N DIT BOEK STAAT OP #96 IN FANTASY!!!!!! THANK YOU SO MUCH!!!
POV Allegria
Als we in de studio zijn loop ik meteen naar mijn douche/kleedkamer.
Ik kijk in de kast en zie dat er makkelijke en comfortabele kleren in hangen. Omdat het warm is pak ik een mint achtig shortje en een rood crop top. Ik pak ook een roos paar gympen om op te dansen.
Mijn haar zet ik in een hoge staart.
"Zo, klaar." zeg ik tegen mezelf.
Ik loop mijn dskamer (dansstudiokamer) uit. Als ik de studio binnen kom is Salenka er nog niet. Ik loop naar de stereo en kijk tussen de liedjes. 'Ik ben het die wil dansen dus ik mag het liedje kiezen' denk ik in mezelf. 'Dat vind ik ook' ik schrik even omdat ik was vergeten dat Rosé er is. 'Rosé?' 'Ja, wat is?' 'Weet jij misschien een dans om te doen? Aangezien je er altijd al bent geweest.' 'FIREEE!!!' schreeuwt Rosé 'Auw! denk aan mijn oren!' 'Je hoort me niet via je oren slimpie.' 'zucht, mijn hoofd dan.' 'Oké. Ik hou wel even mijn mond.' 'Thanks. Maar Fire is een goed idee.' Ik zoek Fire op op de computer die in verbinding staat met de stereo.
"En, heb je een dans om te doen?" Hoor ik achter me. Geschrokken draai ik me om. "Salenka! Je laat me schrikken!" "O, sorry. Was niet de bedoeling." "Is al goed" "Maar terug naar de vraag. Heb je een dans gevonden?" "Yup, Fire. Zet jij die even in je armband?" "Tuurlijk."
Salenka ziet er leuk uit. Ze heeft een wit crop top samen met een licht roos shortje en en zilverkleurige gympen aan.
"Zo, klaar." zegt Salenka "Ik zet wel de dans tv naar beneden." "Is goed." Salenka pakt het afstandsbediening en laat de tv naar beneden gaan. Daarna zet ze Fire klaar op de tv en komt naar mij. We gaan in positie staan, in dit geval hurkend op de grond zitten, en Salenka zet het filmpje aan.
A/N Voor de niet-ARMY's: J-Hope is in het begin de tweede van links en V de derde van rechts. ARMY's weten het hopelijk nog dat Salenka altijd behalve als ik dat zeg J-Hope na danst en Allegria V.
JE LEEST
The story of the Moonchild (On Hold)
FantasíaJe innerlijke wolf krijgen, klinkt geweldig toch? Je vrij kunnen voortbewegen, geen verplichtingen en zorgen aan je hoofd. Dat is wat Salenka Moonlight verwacht, maar jammer genoeg is de realiteit iets anders dan ze verwacht had. __________ Hallo me...