18/1-2024
Hej Oscar. Ängla fyller fem idag. Ja eller iallafall när jag skriver de här. Hoppas hon får en helt fantastisk dag. Hoppas ni får en fantastisk dag tillsammans. Jag har hört att de blev du och Felix ändå. De är ändå ganska konstigt att du inte insåg tidigare att du va kär i honom. Eller iallafall lite. Men du undrar säkert varför jag bara drog. De viste jag inte ens själv. De va meningen att jag skulle gå en promenad den där dagen för fem år sen. Men sen kom tvärbanan precis så jag hoppa på. Varför mins jag inte. Jag har insätt nu att jag inte mådde eller mår särskilt bra. Så jag va nog inte riktigt redo att ta hand om ett litet barn när jag inte kunde ta hand om mig själv. När jag tänker tillbaka började det när Ängla började märkas i magen. Jag vet inte varför men så blev de. Iallafall så åkte jag till centralen och helt enkelt tog nästa tåg som tog mig dit jag i skrivandets stund befinner mig. Vart är oviktigt de spelar ändå ingen roll.En gammal kompis, också oviktigt vem har berätta om er. När kompisen sätt er tre tillsammans har ni varit så lyckliga tillsammans. Verkligen sätt ut som en riktigt familj. De glädjer mig. Jag tänkte på de en kväll. Att jag lika gärna skulle kunna föda barnet till er två. När jag satt där på tåget insåg jag också att de va så de va. En av mina meningar med livet va att ge lite hjälp på traven för en familj som kommer leva lyckliga inframtiden tillsammans. Så de är jag helt överlycklig över.
Men även den ända saken jag är lycklig över. Jag har gjort mitt. Jag mår inte bra och jag har verkligen försökt i snart fem år nu att må bra. Men de går inte. Jag vill inte leva mer. Man jag känner att de är okej. De gör inget och jag vill inte att du ska känna någon skuld. För inget är ditt fel. När jag tänker på dig blir jag bara lycklig att du är lycklig. Så för min skull. Fortsätt vara lycklig så ska jag lova att hålla ett öga på Ängla. Så snälla ge henne en extra kram varje dag från mig. Men jag vill inte att hon ska få veta något om mig. Hon behöver inte veta mer än vad hon redan vet om mig om hon vet något. Snälla. De är er dotter, glöm inte de
Hejdå// Elin
-
Asså sorry, verkligen... men jag hade ett brev klart som jag skulle ha publicerat. Men ja de försvann och har inte haft tid att skriva om de förens nu. De är väll ändå bra, för de förra sög fet kamel pung...
Jaja ha de gott, jag har en bok på gång men de lär ta ett tag innan den kommer.... så hejdå för ett tag<333