Βάζω τα ακουστικά μου και αρχίζω για το σχολείο,όπως κάθε πρωί. Όταν φτάνω στο σχολείο εντοπίζω αμέσως την Λιζ και φυσικά είναι τριγυρισμένη από ένα σωρό αγόρια που την θέλουν ή μάλλον θέλουν το κορμί της,πράγμα που δεν την ενοχλεί όπως υποθέτω πως είναι εντάξει.
«Ει Έμμα εδώ.» με καλεί ενθουσιασμένη προς το μέρος της
Έμμα. Ναι,εγώ είμαι αυτή. Μένω στην Αμερική και βρίσκομαι στην τελευταία τάξη του λυκείου,ευτυχώς για εμένα. Ζω με την μαμά μου,η οποία είναι νοσοκόμα όποτε πολλές φορές νιώθω πως ζω μόνη μου, βέβαια είναι εντάξει αυτό. Η μαμά έχει δουλειά, σώζει ζωές ή τουλάχιστον βοηθάει.
Όπως και να έχει,δεν είμαι το κορίτσι με την ενδιαφέρουσα ζωή,δεν ζω περιπέτειες, ούτε περνάω τα όρια και φυσικά δεν είμαι δημοφιλής. Αυτό κορίτσι είναι η Λιζ. Εγώ από την άλλη ζω απλά μια βαρετή ζωή, δεν διακινδυνεύω τίποτα και εννοείται δεν ξεπερνάω τα όρια και όλοι όσοι με ξέρουν το γνωρίζουν αυτό.«Τι κάνεις, βαρετό μου μωρό;» λέει η Λιζ ενώ έρχεται κατά πάνω μου
Η Λιζ είναι η μοναδική μου φίλη και η καλύτερη φίλη. Είναι μαζορέτα,είναι δημοφιλής,δεν ακολουθεί τους κανόνες, είναι βλέπετε το ονειρικό κορίτσι που κάθε αγόρι θέλει να γαμησει,όπως είδε καταλάβαμε.
«Καλά είμαι,εσύ;» της απαντάω χαμογελώντας
«Το βράδυ θα γίνει ένα μεγάλο πάρτι και μάντεψε ποια έχει κανονίσει να κάνει κάτι με πέντε αγόρια.» λέει ενθουσιασμένη, «Εγώ!» φωνάζει. Ναι,η Λιζ είναι ο τύπος που τα λέει αυτά όπως είναι...
«Αυτό δεν είναι κάπως;» αναρωτιέμαι. Πέντε αγόρια είναι πολλά για ένα βράδυ και μόνο με τόσα έχει κανονίσει...
«Ει πρέπει να ζήσεις την ζωή στα όρια.» μου θυμίζει
«Και αυτό απαιτεί να σε πηδήξουν τόσα αγόρια;» την ρωτάω νιώθοντας τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν,δεν έχω φιλήσει καν αγόρι.
«Ότι μπορεί ο καθένας.» απαντάει αδιάφορα, «Θα πάω και σε αγώνα με αμάξια αν θες έλα.» με προσκαλεί μα δεν πιστεύει στα αλήθεια πως θα πω ναι,έτσι δεν είναι;
«Νομίζω πως δεν είναι καν νόμιμο.» σχολιάζω
«Φυσικά και δεν είναι νόμιμο,άμα ήταν νόμιμο δεν θα είχε πλάκα. Λοιπόν θα έρθεις;» με ρωτάει ξανά. Ναι,δελεαστική ιδέα να συμμετέχω σε παρανομίες μα δεν θα πάρω.
«Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.» αποκρίνομαι
«Ξενέρωτη.» λέει τραγουδιστά
YOU ARE READING
Dared [ Υπό διόρθωση ]
Teen FictionΗ Εμμα μια σκληρή δουλευταρού στην τελευταία τάξη του λυκείου, βαριέται να ζει μια ζωή στο περιθώριο, δεν ζει την ζωή της και δεν διακινδυνεύει τίποτα ,ενώ την ίδια ώρα η κολλητή της, η Λιζ, τραβάει όλη την προσοχή και σπάει κάθε κανόνα για κάνει τη...