Κεφάλαιο 7

2.9K 202 10
                                    

Κοιταζόμαστε εδώ και αρκετή ώρα. Τώρα τι; Προσπαθώ να καταλάβω. Είμαστε μαζί; Δεν ξέρουμε; Δεν είμαστε μαζί; Είναι απλά κάτι που έγινε μια φορά; Είναι μια φάση; Δεν ξέρω.
Πρέπει να τον ρωτήσω; Μπορώ να τον ρωτήσω ή θα είναι περίεργο και υπερβολικό; Δεν τον ξέρω όμως υπερβολικά λίγο καιρό για να είμαστε μαζί; Βέβαια,δεν έχω ξανά νιώσει έτσι ποτε μου. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πρέπει να τον ρωτήσω για να πάρω μια απάντηση, αλλιώς θα σκάσω.

«Εεε Καμ...Τώρα εμείς τι είμαστε;» ρωτάω διστακτικά. Αν μου πει κάτι που δεν θέλω να ακούσω; Τι θέλω να ακούσω;

«Τι θες να είμαστε;» με ρωτάει με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο.

Τι θέλω; Σπάνια με ρωτάνε τι θέλω,η Λιζ ποτέ δεν με ρώταγε. «Ε δεν ξέρω» λέω, αν πω κάτι που δεν θέλει; Εγώ τι θέλω; Θέλω να είμαι μαζί του; Φυσικά και το θέλω,παρά τους δισταγμούς μου.

«Θες να είμαστε μαζί;» με ρωτάει ακουμπώντας το μάγουλο μου.

Θέλω. «Εσύ θες;» αναρωτιέμαι

«Προφανώς και θέλω,για να σε ρωτάω» δίνει μια λογικότατη απάντηση.

«Ναι,θέλω να είμαστε μαζί» λέω χαμογελώντας και με φιλάει πάλι. Κάτσε,τώρα είμαστε μαζί;

Σταματάμε το φιλί. «Καμ, απλά δεν θέλω να είμαι μια από τις πολλές,δεν θέλω να είμαι απλά μια φάση» λέω με ειλικρίνεια

«Δεν θα είσαι. Μαζί σου είμαι διαφορετικός,με αλλάζεις» μου λέει με ένα μικρό χαμόγελο. Τον αλλάζω; Πώς; Αυτό είναι καλό ή κακό;

«Αυτό είναι καλό;» ρωτάω προσπαθώντας να κρύψω το χαμόγελο μου

«Ναι,νομίζω πως είναι» απαντάει.

«Ωραία,καληνύχτα» λέω δίνοντας του ένα φιλί.

«Να φανταστώ όυι παρόλο που είμαστε μαζί θα κοιμηθώ στο πάτωμα;» ρωτάει ξέροντας ήδη την απάντηση.

«Πολύ καλά φαντάζεσαι» λέω χαμογελώντας και ξαπλώνουμε. Εγώ στο κρεβάτι μου κι εκείνος στο πάτωμα.

Δεν το πιστεύω όλο αυτό. Είμαστε μαζί. Είναι το αγόρι μου κι εγώ είμαι το κορίτσι του. Απίστευτο...το πρωτο μου αγόρι.Μετά από τόσο καιρό ειμαι πραγματικά χαρούμενη. Νιώθω τόσο όμορφα. Τον θέλω,τον θέλω πολύ και δεν ξέρω πως γίνεται να τον θέλω τόσο ενώ τον ξέρω τόσο λίγο. Βέβαια,άμα δεν ήταν αυτός δεν θα είχα πηδήξει από μηχανή ,δεν θα είχα αποκτήσει θάρρος και ακόμα θα ήμουν το τσιράκι της Λιζ. Μαζί του είμαι απλώς...η Έμμα, ο εαυτός μου.

Dared [ Υπό διόρθωση ]Where stories live. Discover now