Υπάρχουν στιγμές που θες απλά να γυρίσεις πίσω το χρόνο,να αλλάξεις κάτι που συνέβη ή που είπες ή κάποια πράξη που έκανες. Υπάρχουν στιγμές που θες να φέρεις κάποια άτομα ξανά στην ζωή σου.. Πράγμα που δυστυχώς είναι απίθανο να συμβεί επειδή έχουν φύγει για παντα.
Στην ζωή μου,στην ζωή όλων μας υπάρχουν πολλοί αποχαιρετισμοι. Κάποιοι από αυτούς είναι προωροι και άλλοι παντοτινοι.
Υπάρχουν πράγματα τα οποία δεν μπορείς να αλλάξεις,πράγματα που συμβαίνουν αλλά εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να τα αλλάξεις ή να τα διορθώσεις,πράγματα τα οποία δεν τα επιλέγεις εσύ αλλά έχουν πολύ επιρροή σε εσένα τον ίδιο.
Για παράδειγμα ο θάνατος.. Ο θάνατος ερχεται από εκεί που δεν το περιμένεις.
Όλοι σίγουρα έχουμε χάσει έναν άνθρωπο που αγαπαμε,είτε επειδή έφυγε,είτε επειδή τον διώξαμε,είτε επειδη πέθανε. Και στις τρεις περιπτώσεις αυτός ο άνθρωπος μας άφησε,είτε ήταν επιλογή του είτε οχι
Κι εμείς; Εμεις μείναμε πίσω με ένα κενό.
Κάθε απώλεια σε επηρεάζει,ειδικά αν ήσουν κοντά με αυτόν τον άνθρωπο.
Βρίσκομαι σε έναν λευκο διάδρομο ενός νοσοκομείο,η ψυχρά με διαπερνάει.
Ειμαι μες στην αγκαλιά του Καμ και κλαίω,ουρλιάζω. Νιώθω τόσο άδεια.
Η Χανα και ο Ερικ είναι δίπλα μου.
Κλαίω τόσο πολύ.
"Γιατρός- Λυπαμαι,κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε. Συλλυπητήρια.. Να είστε δυνατοί. "
Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που άκουσα πριν αρχίσω να κλαίω και να ουρλιάζω
Ώστε έτσι αισθάνεσαι; Έτσι αισθάνεσαι όταν πεθαίνει κάποιος που ήταν δίπλα σου όλη σου την ζωη;Κάποιος που σε μεγαλωσε;
Η γυναίκα που με μεγάλωσε,που μου έδωσε τα πάντα πέθανε. Πέθανε η μαμά μου...
Νιώθω όπως τότε...τότε που πέθανε ο Τζαστιν.
Δεν είναι πρώτη φορά που νιώθω τον πόνο της απώλειας,είναι τόσο δυνατός.
Έχει πεθάνει η μαμά μου,ο αδερφός μου,ο μπαμπάς μου τον οποια δεν γνώρισα ποτε.. Όλοι φεύγουν..
Καμ- Σςς μωρο μου,ειμαι εγω εδώ είπε ψιθυριστά στο αυτί μου
Εγω- Έφυγε Καμ.. Έφυγε όπως ο Τζαστιν..
YOU ARE READING
Dared [ Υπό διόρθωση ]
Teen FictionΗ Εμμα μια σκληρή δουλευταρού στην τελευταία τάξη του λυκείου, βαριέται να ζει μια ζωή στο περιθώριο, δεν ζει την ζωή της και δεν διακινδυνεύει τίποτα ,ενώ την ίδια ώρα η κολλητή της, η Λιζ, τραβάει όλη την προσοχή και σπάει κάθε κανόνα για κάνει τη...