Περνώ ένα βάζο και πάω κα ανοίξω. Ανοίγω και βλέπω τον Καμ χτυπημένο. Τι κάνει εδώ;
«Τι κάνεις με το βαζο;» ρωτάει πιέζοντας το χέρι του στο στομάχι του. Ματώνει;
«Μπορεί να ήταν κλέφτης» υπερασπίζομαι τον εαυτό μου.
«Και θα χτύπαγε το κουδούνι;» με ρωτάει και πάει να γελάσει μα αντί αυτού του βγαίνουν κάποια μουγκρητά πόνου. Έχει χτυπήσει,δεν βλέπω με το χέρι του και στα σκοτάδια.
«Είσαι χτυπημένος; Μπες μέσα» λέω βιαστικά και το κάνει. Περνάει μέσα,κλείνω την πόρτα και ανοίγω τα φώτα. Τον παρατηρώ καλύτερα. Έχει χτυπήσει αρκετά. Τα σαρκώδη χείλη του έχουν μια εμφανή γρατζουνιά,κάποιος του έχει δώσει μπουνιά λίγο πιο πάνω από το ματι και φαντάζομαι έχει χτυπήσει στο στομάχι αλλά δεν μπορώ να το διακρίνω καλά,καθώς έχει ακόμα το χέρι του εκεί.
«Τι έγινε;» τον ρωτάω ανήσυχη. Ποιος τον έκανε έτσι και γιατί; Έχουν σχέση οι τύπου που τον κυνήγαγαν την πρώτη φορά που τον γνώρισα;
«Έπεσα από την μηχανή» μου λέει ψέματα.
«Θα φέρω το βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών» λέω απλά και σηκώνομαι από εκεί. Πηγαίνω στο μπάνιο και το παίρνω. Γιατί μου είπε ψέματα; Με περνάει για χαζή;
«Δεν είναι από μηχανή αυτά τα χτυπήματα. Ποιος σε χτύπησε;» ρωτάω μόλις γυρνάω
«Σε νοιάζει;» ρωτάει με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο. Σοβαρά;
«Ναι, Καμ. Έρχεσαι χτυπημένος σπίτι μου μες την μαύρη νύχτα,όποτε ναι. Ανησυχώ» λέω το πιο λογικό πράγμα.
Πάει να πει κάτι,αλλά δεν το λέει. «Δεν μπορώ να σου πω» μου λέει τελικά ενώ ψάχνω τι να βάλω στις πληγές του.
«Τότε γιατί ήρθες εδω;» ρωτάω καθώς ακουμπάω το χτύπημα στο φρύδι του για να το φροντίσω.
Πιάνει το χέρι μου σταματώντας με. Τον πόνεσα; «Σε σκέφτομαι,Έμμα» ξεφουρνίζει. Με σκέφτεται; Γιατί;
«Να σου καθαρίσω τις πληγές...» λέω
Φαίνεται απογοητευμένος. «Καλά» μου επιτρέπει να συνεχίσω.
Τώρα είναι η σειρά της πληγής που δεν έχω δει καλά,στο στομάχι του. «Μπορείς να σηκώσεις την μπλούζα σου;» ρωτάω χωρίς να τον κοιτάω, ως απάντηση την βγάζει τελείως.Έχει ωραίο σώμα,έχει πολύ ωραίο σώμα. Κάποιος κάνει γυμναστική ,πολύ γυμναστική.
Δεν είναι βαθιά η πληγή,αλλά ματώνει. Ξεκινάω να την καθαρίζω για να μην μολυνθεί.
«Άουτς!» λέει ενώ την καθαρίζω. Τον πόνεσα; Δεν το έκανα επίτηδες.
YOU ARE READING
Dared [ Υπό διόρθωση ]
Teen FictionΗ Εμμα μια σκληρή δουλευταρού στην τελευταία τάξη του λυκείου, βαριέται να ζει μια ζωή στο περιθώριο, δεν ζει την ζωή της και δεν διακινδυνεύει τίποτα ,ενώ την ίδια ώρα η κολλητή της, η Λιζ, τραβάει όλη την προσοχή και σπάει κάθε κανόνα για κάνει τη...