Μια εβδομάδα μετά...
Χανα- Πρέπει να πας σχολείο.
Εγω- Δεν θέλω ρε Χανα,άσε με.
Χανα- Όχι δεν σε αφήνω!
Εγω- Θέλω να μείνω μόνη μου
Χανα- Έχει περάσει μια γαμημένη βδομάδα από τοτε που χωρίσατε,δεν γίνετε να μείνεις για πάντα κλειδωμένη στο δωμάτιο σου! Εδώ και μια βδομάδα δεν πας σχολείο,δεν βγαίνεις,δεν τρως,κλαίς όλη την ώρα θα πάθεις τίποτα.. Η μαμά σου ανησυχεί,το ίδιο κι εγώ.
Εγω- Ειμαι μια χαρα..
Χανα- Κοίτα ξέρω πως τον αγαπάς...
Εγω- Δεν τον αγαπώ,τον σιχαίνομαι είπα διακόπτοντας την
Χανα- Δεν τον σιχαινεσαι και το ξέρεις...
Εγω- Θα έπρεπε! Με χρησιμοποίησε για να περάσει την ώρα του,ποτε δεν μ'αγαπησε
Χανα- Ξέρω πως σε πονάει όλο αυτό.. Κάθε χωρισμός είναι δύσκολος αλλά δεν γίνετε να μείνεις εκεί. Πρέπει να προχωρήσεις και δεν γίνετε να προχωρήσεις αν μένεις κλειδωμένη στο σπίτι.
Εγω- Δεν θέλω να βγω,θέλω να μείνω σπίτι
Χανα- Εμμα κάθε τελος ειναι οριστικό αλλά και κάθε αρχή καινούργια. Πρεπει να προχωρήσεις,η ζωη σου δεν σταμάτησε.
Εγω- Θα προχωρήσω απλά όχι τώρα.
Χανα- Δεν θα προχωρήσεις αν είσαι κολλημένη στο παρελθόν γιατί παρελθόν είναι ο Καμ για εσένα πλέον...
Έχει δίκιο...
Χανα- Το παρελθόν και το μέλλον είναι σαν δύο προβολές ταινιών σε διπλανές αίθουσες,δεν μπορείς να παρακολουθήσεις και τις δύο συγχρόνως. Πρέπει να διαλέξεις..
Εγω- Έχεις δίκιο,η ζωή μου δεν τελείωσε επειδή χώρισα.. Εδώ και μια γαμημενη βδομάδα κλαίω όλη τη ώρα λες και θα αλλάξει κάτι. Κλαίω για κάποιον ο οποίος δεν νοιάζεται για εμένα,δεν νοιάστηκε αν θα πληρωθώ οπότε γιατί να κάθομαι και να κλαίω για ένα τέτοιο άτομο; Δεν αξίζει. Ο Καμ τελείωσε για εμένα.
Χανα- Σήκω,ετοιμάσου και πήγαινε σχολείο.
Εγω- Εντάξει
Έκανα μπάνιο,ετοιμάστηκα και ειμαι έτοιμη για το σχολείο
Παμε να φύγουμε και με βλέπει η μαμά μου
Μαμα- Θα πας σχολείο; είπε χαρούμενη
Εγω- Ναι.
Μαμα- Χαίρομαι,το βράδυ Χανα ελα σπίτι να φας μαζί μας
YOU ARE READING
Dared [ Υπό διόρθωση ]
Teen FictionΗ Εμμα μια σκληρή δουλευταρού στην τελευταία τάξη του λυκείου, βαριέται να ζει μια ζωή στο περιθώριο, δεν ζει την ζωή της και δεν διακινδυνεύει τίποτα ,ενώ την ίδια ώρα η κολλητή της, η Λιζ, τραβάει όλη την προσοχή και σπάει κάθε κανόνα για κάνει τη...