Κεφάλαιο 42

1.7K 135 10
                                    

Υπάρχουν δύο είδη απροόπτων: αυτά που δεν έχουν συμβεί ακόμα και αυτά που έχουν συμβεί αλλά δεν τα γνωρίζεις. Και τα δύο μπορούν να σε τσακίσουν και να βρεθείς απ'τη μια στιγμή στην άλλη αντιμέτωπος με καταστάσεις που ποτέ δεν θα'θελες να ζησεις,με καταστάσεις τις οποίες δεν είχες φανταστεί ποτέ σου.

Έχει περάσει μια βδομάδα από τότε που ο Καμ ήρθε σπίτι μου λέγοντας τα γνωστά λόγια του

Είναι μεγάλη ειρωνεία ότι μου λέει να μείνω μακριά του αλλά μετά εμφανίζεται σπίτι μου. Το κάνει πολύ δύσκολο,είναι που είναι..

Νιώθω ένα μεγάλο κενό..

Η Χανα είπε σήμερα πως θέλει να μου μιλήσει για κάτι σοβαρό και την περιμένω

Δεν μπορώ να φανταστώ τι είναι,πλέον βασικά δεν ξέρω τι να περιμένω..

Χτυπάει το κουδούνι,ανοίγω και βλέπω την Χανα,τον Ερικ και τον Καμ.

Εγω- Γιατί τον έφερες αυτον;

Χανα- Θα στα εξηγήσω όλα.

Μπήκαν μέσα και έκλεισα την πόρτα.

Ο Καμ κάθισε διαγώνια μου,οι ματιές μας συναντήθηκαν και μείναμε λίγο να κοιτάζουμε ο ένας τον άλλον,χωρίς κανένας να μιλάει.

Θέλω τόσο πολύ να τον πάρω αγκαλιά,να τον φιλήσω αλλά αυτό δεν γίνετε..

Χανα - Ήρθε η ώρα να μάθεις όλη την αλήθεια. είπε και "ξύπνησα "

Εγω- Ποια αλήθεια;Τι λες;είπα μπερδεμένη

Έρικ- Θέλουμε να ακούσεις ότι έχουμε να σου πούμε και στο τέλος θα απαντήσεις.

Εγω- Δεν καταλαβαίνω. είπα υπερβολικά μπερδεμένη

Έρικ- Απλά άκου και σε παρακαλούμε να μην μας μισήσεις

Δεν καταλαβαίνω..Υπήρχε ησυχία.

Χανα- Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όταν κρατάμε μυστικά,είναι που νομίζουμε ότι αυτό θα κάνει την ζωή μας πιο εύκολη. Μεγάλο λάθος. Στην πραγματικότητα αυτό κάνει τα πράγματα ακόμη πιο περίπλοκα.

Δεν καταλαβαίνω τίποτα..

Χανα- Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μυστικά,μικρά ή μεγάλα αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε μυστικά.

Dared [ Υπό διόρθωση ]Where stories live. Discover now