Κεφάλαιο 20

2K 147 5
                                    

Χανα- Είναι απίστευτο το πόσο μαλακας μπορεί να είναι

Πριν λίγο της εξήγησα τι έγινε ενώ γυρναγα από το σχολείο

Χανα- Μα με εκείνη; Δεν έχει καθόλου τσίπα?

Εγω- Χανα τελείωσε αλήθεια. Δεν οδηγεί πουθενά να κάθομαι και να κλαιγομαι. Εντάξει είναι δύσκολο όλο αυτό αλλά είναι η πραγματικότητα,δεν μπορώ να κρυφτώ από αυτή. Εγω και ο Καμ τελειώσαμε,ο Καμ τελείωσε για εμένα. Εξάλλου σε λίγους μήνες τελειώνει το σχολείο δεν θα χρειαστεί να τον ξανά δω.

Χανα- Αύριο έχει ένα πάρτυ. Θα πάμε,εξάλλου δεν έχεις σχολείο

Εγω- Πρέπει;

Χανα- Ναι! Θα σε κάνει να ξεχαστείς

Εγω- Εντάξει.

Χανα- Α και ο τύπος που γνώρισες ωραίος ;

Εγω- Ο Άλεξ; Ναι ωραίος είναι και φαίνεται πολύ γλυκός και καλό παιδί αλλά ποτε δεν ξέρεις πως μπορεί να είναι τελικά.

Χανα- Εμμα δεν είναι όλοι Καμ,να το θυμάσαι αυτό.

Εγω- Έχεις δίκιο..

..

Μαμα- Κορίτσια ελάτε να φάμε

Πήγαμε στην κουζίνα για φαγητό

Η βραδιά πέρασε ευχάριστα και η Χανα πήγε σπίτι της

Πλευρά Καμ

Ερικ- Σας είδε δηλαδη;

Εγω- Ναι.

Υπήρχε ησυχία

Ερικ- Καμ;

Εγω- Δεν θέλω να μιλήσω για εκείνη.

Ερικ- Καμ πρέπει,όσο και αν το αποφεύγεις πρέπει να μιλήσεις γι'αυτό

Εγω- Για ποιο; Ερικ η Εμμα είναι παρελθόν για εμένα. Εξάλλου που θα οδηγούσε όλο αυτό; Της έκρυβα τόσα,κάποια στιγμή όλα έρχονται στο φως. Αργά ή γρήγορα θα με μισούσε..

Ερικ- Και ότι γίνετε τώρα ; Όλοι έχουμε μυστικά Καμ.

Εγω- Εκτός από αυτό. Ερικ δεν έκανα ποτε για εκείνη και ειμαι ηλίθιος που πίστευα ότι της αξίζω. Εγω ειμαι εγω, ειμαι ένας δολοφόνος,ένας κακός άνθρωπος και ξέρεις κάτι; Έτσι ειμαι και δεν θα αλλάξει αυτό. Ενώ η Εμμα είναι καλός άνθρωπος και της αξίζουν τα καλύτερα. Με εμένα μόνο προβλήματα θα είχε.

Dared [ Υπό διόρθωση ]Where stories live. Discover now